Aviseringar
Rensa alla

UNITE 10!!


Ämnesstartare

Är det någon på detta forum som spenderade nyår i Jönköping på konferensen Unite 10?


   
Citera

ClMough:

Unite 10?

Du är inne på helt fel forum om du ska fråga om de varit på en kristen nyårsfestival [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Du är inne på helt fel forum om du ska fråga om de varit på en kristen nyårsfestival

Hur kommer detta sig? 🙂
Jag tänkte korsposta, men man brukar få sån skit för det...

(Btw. NG's citat?)


   
SvaraCitera

ClMough:

Hur kommer detta sig? 🙂

De kristna har väl inte hittat hit antar jag?

ClMough:

Jag tänkte korsposta

Det betyder?

ClMough:

(Btw. NG's citat?)

Om du menar "Others First" så nej, sen är väl NGs citat "Min skola, mitt ansvar?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

De kristna har väl inte hittat hit antar jag?

Okaj.

Crypto:

Det betyder?

Posta samma tråd i olika delar av forumet.

Crypto:

Om du menar "Others First" så nej, sen är väl NGs citat "Min skola, mitt ansvar?"

Njae, "NG's" citat var kanske fel uttryck av mig då allt NG säger kan citeras och därmed stämplas som "NG's citat". Motto är väl snarare rätt ord.
Jag har ett armband på mig med just den texten på (Others first) vilket jag erhållit av Ny Generation. Sen stämmer det säkert mycket väl att de kan ha "Min skola, mitt ansvar!" som motto, de låter nog mer logiskt.


   
SvaraCitera

ClMough:

Posta samma tråd i olika delar av forumet.

§6. Att posta samma inlägg i flera forum är inte tillåtet då det finns ett syfte med uppdelningen av de olika forumen.

ClMough:

Njae, "NG's" citat var kanske fel uttryck av mig då allt NG säger kan citeras och därmed stämplas som "NG's citat". Motto är väl snarare rätt ord.

De har nog säkert tagit en hel del från andra/annat håll så då kan det knappast kallas för deras 😉
Men jag har det inte min signatur p.g.a dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

§6. Att posta samma inlägg i flera forum är inte tillåtet då det finns ett syfte med uppdelningen av de olika forumen.

Just den anledningen jag _inte_ gjorde så 😉


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera