Aviseringar
Rensa alla

UPP UR SOFFAN DITT LATA F@N


Ämnesstartare

Förlåt, hoppas du inte satte morgonkaffet i halsen.[smile]

Slogs bara av en idé nyss, och vill ha lite folk som lyssnar på den.

Jag satt här hemma i soffan häromkvällen och insåg att jag inte gjort ett skit under dagen. Eller något nytt iaf. Men så är väl det för de flesta? Man har sin vardag, och någon enstaka gång kanske man själv manar sig till att introducera något nytt.
Inte fan har jag en egen privattränare och mentalchoach som tvingar mig att utveckla mitt liv.

Tills nu!

Hade det inte varit kul om man var två, eller fler beroende på hur många lata jävlar det finns på um, som bokstavligt talat tvingar in nya upplevelser in i varandras liv.
Genom att man får ge varandra uppgifter, typ utmaningar (nej, ingen fucking sanning/konka denna gången), som är till för att öppna ögonen. Helt enkelt ge lite ny färg till gråa vardagen. [rolleyes]
T.ex kan man börja med lätta saker, som måste testa laga och äta en helt ny exotisk maträtt, eller se en film som den andra personen anser var skitbra trots att den kanske är svartovit...

Sen kan man ta lite krångligare o mer tidskrävande grejer, som att leta upp en människa som läst samma bok som du och disskutera, eller testa på en helt ny hobbygrej. Det kanske visar sig att man träffat på helt nya människor, eller är kickass bra på något man aldrig skulle testat innan.[y]

Eller kommer jag ha tröttnat på denna idén redan i eftermiddag och ligga i soffan igen ikväll? [blush]


   
Citera

Det skulle ju inte vara helt skittråkigt. Jag skulle dock mest nyttja den här tråden till att tvinga människor att göra saker som går i linje med min agenda...
Men det kanske inte gör någonting. [cute]


   
SvaraCitera

öh, allt det här kan du ju tvinga dig till själv.

jag skulle nog tröttna och klösa ihjäl personen.


   
SvaraCitera

dysentery green:

jag skulle nog tröttna och klösa ihjäl personen.

Öh, hallå. Du kan ju:

Ögon i en plåthink:

tvinga människor att göra saker som går i linje med

din

Ögon i en plåthink:

agenda

!!!

Guldgruvetråd. [mad]


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

!!!

jag vill bara att människor ska vara glada och förstå vad de vill och behöver................ jag betvivlar att någon skulle må genuint bättre eller bli klokare av mina åt dem valda sysslor.


   
SvaraCitera

dysentery green:

jag vill bara att människor ska vara glada och förstå vad de vill och behöver................ jag betvivlar att någon skulle må genuint bättre eller bli klokare av mina åt dem valda sysslor.

Sluta va' så snäll och god, vill ju tvinga folk till att lägga pärlplattor och hänga upp dem i offentligheten... [cry]


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Sluta va' så snäll och god, vill ju tvinga folk till att lägga pärlplattor och hänga upp dem i offentligheten... [cry]

det är inte godhet, jag är bara viljelös och utan agenda, så har inget att tvinga på någon.

jag skulle typ ... tvinga folk att glo på teve med mig, eller något.

ja.


   
SvaraCitera

dysentery green:

jag skulle typ ... tvinga folk att glo på teve med mig, eller något.

ja.

Glor på teve med dig frivilligt. [love]

MVH tillgivenheten


   
SvaraCitera

dysentery green:

jag skulle nog tröttna och klösa ihjäl personen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Sluta va' så snäll och god, vill ju tvinga folk till att lägga pärlplattor och hänga upp dem i offentligheten...

....men du måste ju också göra något dumbass [cute]


   
SvaraCitera

Ok. Jag vill leka med Sming! Första jag ska tvinga honom till är att avregga.


   
SvaraCitera

vad överambitiöst....
hmm, kanske ska få någon att göra några weblabbar åt mig..?


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Ok. Jag vill leka med Sming! Första jag ska tvinga honom till är att avregga.

sen då?[cute]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

sen då?[cute]

Hoppa från en bro typ. Men tror leken bara gäller UMare?


   
SvaraCitera

Fluorette:

....men du måste ju också göra något dumbass

Klart jag måste, men förhoppningsvis tvingar personen i fråga inte mig till något riktigt hemskt, eller så.


   
SvaraCitera