Aviseringar
Rensa alla

uppdatera iOS7


kook
 kook
Ämnesstartare

nu ska jag snart uppdatera mobilen min hehe omg

har ni gjort det?

känns som om att ni umare inte är iphoneägare typ. känns som att kanske 20% har en iphone och dom andra är haters. hur är det där egentligen?


   
Citera

Har haft 2 iPhones, en 3GS och en 4S men äger ingen längre. Men iOS 7 verkar nice så kör på Cool

Blir nästan lite sugen på att köpa en 5S Galen


   
SvaraCitera

GladÄr inte hater, men tycker man kan få mycket bättre utrustning för dom pengarna.


   
SvaraCitera
time
 time

Har gjort, tycker hemskt mycket om det. Älskar de nya kamerafunktionerna.


   
SvaraCitera

aristoteles:
GladÄr inte hater, men tycker man kan få mycket bättre utrustning för dom pengarna.

Tycker inte att det är så stora summor i förhållande till hur mycket kul man kan ha med prylarna Glad


   
SvaraCitera

mrman:

Tycker inte att det är så stora summor i förhållande till hur mycket kul man kan ha med prylarna Glad

Fast det var ju inte poängen. Du kan ha ännu roligare med mindre pengar. Så jag tycker bara att det är en dålig affär.


   
SvaraCitera

Uppdatera INTE! Ångrar mig lite, gillar inte ikonerna, påminner lite om en barntelefon tycker jag. Dock så gillar jag fortfarande apple, tycker fortfarande att det är mycket mer problemfritt än en android.


   
SvaraCitera

kook:
nu ska jag snart uppdatera mobilen min hehe omg

har ni gjort det?

känns som om att ni umare inte är iphoneägare typ. känns som att kanske 20% har en iphone och dom andra är haters. hur är det där egentligen?

Jättefint! Min segade lite precis efter, men det är så snygg design! Love it


   
SvaraCitera

aristoteles:

Fast det var ju inte poängen. Du kan ha ännu roligare med mindre pengar. Så jag tycker bara att det är en dålig affär.

Köper alltid det jag mest känner för. Köpte en Macbook Pro förra veckan Cool


   
SvaraCitera

mrman: Köper alltid det jag mest känner för. Köpte en Macbook Pro förra veckan

Och det var relevant för att?


   
SvaraCitera

aristoteles:

Och det var relevant för att?

För att det är Apple xD


   
SvaraCitera

mrman: För att det är Apple xD

No shit sherlock?


   
SvaraCitera

aristoteles:

No shit sherlock?

Steve Jobs har hjärntvättat världen.


   
SvaraCitera

mrman: Steve Jobs har hjärntvättat världen.

Iaf de mindre mentalt begåvade.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Iaf de mindre mentalt begåvade.

Men prylarna från Apple är ju inte obrukbara även om det finns saker som är bättre/roligare.


   
SvaraCitera