Aviseringar
Rensa alla

uppdatera mig


Ämnesstartare

vad har hänt i ditt liv då, lejsonsparfsan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

sundhetstecken

tror detta ;>

qazedctgb:

nej stanna!

har så svårt att fokusera på många saker i livet :I. är lite som en fisk(lr något primitivt djur) i huvudet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vad har hänt i ditt liv då, lejsonsparfsan?

har lärt mig 9000 olika insektsarter sen sist. det är spännande.


   
SvaraCitera

VANEJJ:

har så svårt att fokusera på många saker i livet :I. är lite som en fisk(lr något primitivt djur) i huvudet

fokusera på um 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

ar lärt mig 9000 olika insektsarter sen sist. det är spännande.

Är det ett stort intresse du har eller är det någonting relaterat till en utbildning du går?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Är det ett stort intresse du har eller är det någonting relaterat till en utbildning du går?

ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

ja.

Aha. Läckert intresse. Läste en massa om katter förut. Kanske ska ta upp det igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

massa randoms överallt

nya medlemmar annars

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har typ ingen koll längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Aha. Läckert intresse. Läste en massa om katter förut. Kanske ska ta upp det igen.

fast katter är bara en art. om du menar tamkatter, i alla fall. stora delar av kattläran är lika delar godtycke och snobbism. om du menar arter inom familjen felidae så är min favorit snöleopard, tror jag. min favoritinsekt är misärsländan, och min favoritlav är för stunden lång skägglav. jag är inte säker på vilken min favoritsvamp är.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

snöleopard

ozeloter är annars rätt fina med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

fast katter är bara en art. om du menar tamkatter, i alla fall. stora delar av kattläran är lika delar godtycke och snobbism. om du menar arter inom familjen f

Nä menade kattdjur i stort, men mest tamkatter. Men det är ett ganska tunt område och de blir så präglade av oss att de kan tappa mycket av sitt ursprungliga beteende tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

ozeloter är annars rätt fina med

snöleoparder är dock mer handikappsanpassade, även färgblinda kan närmast till fullo uppskatta dem, under goda förhållanden.

isola:

Nä menade kattdjur i stort, men mest tamkatter. Men det är ett ganska tunt område och de blir så präglade av oss att de kan tappa mycket av sitt ursprungliga beteende tycker jag.

din mamma har tappat sitt ursprungliga beteende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

din mamma har tappat sitt ursprungliga beteende.

Det är jag ganska säker på att hon inte har. Har din?


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

snöleoparder är dock mer handikappsanpassade, även färgblinda kan närmast till fullo uppskatta dem, under goda förhållanden.

sant


   
SvaraCitera