Aviseringar
Rensa alla

Uppdatera Windows?


Ämnesstartare

När jag startade min dator idag så kom det upp en ruta att programvaran i min dator hade förändrats kraftigt och att jag skulle uppdatera windows inom tre dagar annars skulle jah inte kunna använda det.
Jag valde att klicka på att jag inte ville göra det nu men att jag skulle bli påmind framöver.

Någon som vet vad det är? Isf, ska man uppdatera?

tack på förhand till alla seriösa svar!


   
Citera

om loggan som kmr upp är en gul sköld med ett utropstecken på så är det bara att uppdatera

annars vet jag inte[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

om loggan som kmr upp är en gul sköld med ett utropstecken på så är det bara att uppdatera

Tack så mkt, jag är nästan helt säker på att det var det men ska kolla imorgon ifall det kmr upp då med [smile]


   
SvaraCitera

aaliicee:

Tack så mkt, jag är nästan helt säker på att det var det men ska kolla imorgon ifall det kmr upp då med

ah bra:P det är vanliga rutingrejer bara[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

ah bra:P det är vanliga rutingrejer bara

Haha okej, har aldrig kommit upp så förut >.<


   
SvaraCitera
jonta

aaliicee:

Haha okej, har aldrig kommit upp så förut >.<

Tror det stod att du måste aktivera windows igen. De försöker förhindra piratkopiering och tror att du har gjort en kopia av din hårddisk och satt i en annan dator. Har du nyligen bytt grafikort eller något sådant?
Om du har lagligt windows är det inga problem, bara klicka jag och följa guiden typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonta:

Tror det stod att du måste aktivera windows igen. De försöker förhindra piratkopiering och tror att du har gjort en kopia av din hårddisk och satt i en annan dator. Har du nyligen bytt grafikort eller något sådant?
Om du har lagligt windows är det inga problem, bara klicka jag och följa guiden typ.

Hehe nu när du säger de så tror jag också de [crazy]
Men jag tror jag har lagligt för ja tror faktiskt inte att datakillen vi anlitar fixar olagligt till mig ^^ Men nej ja har inte bytt grafik kort


   
SvaraCitera
jonta

aaliicee:

Men jag tror jag har lagligt för ja tror faktiskt inte att datakillen vi anlitar fixar olagligt till mig ^^ Men nej ja har inte bytt grafik kort

Okej men då har den bara fått för sig att saker har bytts ^^ Men aktivera igen bara så är det lugnt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonta:

Okej men då har den bara fått för sig att saker har bytts ^^ Men aktivera igen bara så är det lugnt

Gjorde det idag och inget hände som tur var [crazy]

Tack för hjälpen [smile]


   
SvaraCitera
jonta

aaliicee:

Tack för hjälpen ååh du är bäst i hela världen!!!11 [smile]

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonta:

ååh du är bäst i hela världen!!!11

HAHA xD


   
SvaraCitera
jonta

aaliicee:

HAHA xD

Ett enkelt "Tack för hjälpen" hade räckt men jag klagar inte [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonta:

Ett enkelt "Tack för hjälpen" hade räckt men jag klagar inte

haha [cute]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera