Aviseringar
Rensa alla

Uppehåll i ett förhållande...


mörknäs:

varför inte?

För att man (förhoppningsvis) inte känner varandra så pass väl efter två månader.


   
SvaraCitera

massgrav:

För att man (förhoppningsvis) inte känner varandra så pass väl efter två månader.

är det överhuvudtaget ett hinder i sammanhanget? det är inte som om man någonsin känner någon till 100% ändå, och det är inte som att personer är statiska, så det borde överhuvudtaget vara en rätt liten faktor.


   
SvaraCitera

mörknäs:

det är inte som om man någonsin känner någon till 100% ändå

Nej, men majoriteten utav jordens befolkning går inte runt och lallar, dvs säger att de älskar människor hipp som happ. Krävs oftast att man vet var man har personen och så. Om man känner personen sedan innan ser jag inget hinder i det, men annars är det ju fan tardigt.


   
SvaraCitera

massgrav:

Nej, men majoriteten utav jordens befolkning går inte runt och lallar, dvs säger att de älskar människor hipp som happ.

vilket rimligen bara innebär att det konsensus som råder kring begreppet "älskar" inte delar din åsikt i frågan. och detta använder du alltså som ett argument?


   
SvaraCitera

mörknäs:

och detta använder du alltså som ett argument?

Älskar man på samma sätt hela tiden?


   
SvaraCitera

massgrav:

Älskar man på samma sätt hela tiden?

beror väl på, om vi ska utgå från vad du säger så gör man väl rimligen det i större grad än om man faktiskt ska räkna som "majoriteten utav jordens befolkning" gör.

jag personligen är inte särskilt intresserad av att sätta mängder av olika ord på vad jag känner vid varje givet tillfälle, så att använda ett ord för att beskriva känslor som till större delen är väldigt lika känns väldigt rimligt. vill man specificera sig så kan man specificera sig på vettigare sätt än att basera sina termer på någon sorts linjär kronologi räknat från den stund man lärde känna varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade jag varit i din situation så hade jag dumpat henne. Paus efter två månader? Nej tack.

OF 5:

hon vill göra slut men vågar inte säga det

+1


   
SvaraCitera

Adde88:

Paus efter två månader? Nej tack.

jag håller me. om man vill ta en paus så pass tidigt, då var man nog inte redo för ett förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jag har en paus med min pojkvän, typ,

Det va tråkigt å höra!


   
SvaraCitera

aliv:

Det va tråkigt å höra!

nä, det var jag som ville ha en


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

nä, det var jag som ville ha en

ok, nån ny på g?


   
SvaraCitera

aliv:

ok, nån ny på g?

nej, är osäker på vad jag känner bara


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera