Aviseringar
Rensa alla

Upphållstillstånd hjälp!


Hannis: För jag är kär i han och älskar han mer än allt ? Spelar väl ingen roll vart han kmr ifrån

En bra inledande fråga är vad han eller hans föräldrar tillhör för religion - kristna eller muslimer? Är du och dina föräldrar kristna och han och hans föräldrar muslimer så bör du nog dra öronen åt dig. Enl svenska imamer får inte en muslimsk man gifta sig med en kristen kvinna (och vice versa också för den delen) förutsatt att inte kvinnan konverterar till islam. Och då kan jag lova dig att då bryter helvetet lös - för dig som svensk kvinna.


   
SvaraCitera

vikingen:
Skaffa dig en svensk pojkvän - problem solved!

Finns hur många svenska singelkillar som helst så varför en arab?

många arabiska män e så djävla fett snygga jmfrt me svenskar!


   
SvaraCitera

Loppan_Malin: ingen borde skickas tillbaka till dåliga länder

Vad gör hans hemland dåligt?


   
SvaraCitera

vikingen:
Skaffa dig en svensk pojkvän - problem solved!

Finns hur många svenska singelkillar som helst så varför en arab?

Ja ksk för att han behandlar henne me respekt o älskar henne kanske för att dom trivs tsm kanske för att hon nt hittat ngn annan hon älskar? 


   
SvaraCitera

Villket land e han ifrån?  Äre Libanon elr ngt som de fred i så äre nog lungt annars så skickas han mot sin död tyvärr jävla skit system men tyvär fungerar de så 


   
SvaraCitera

behappyok:

många arabiska män e så djävla fett snygga jmfrt me svenskar!

large.jpg


   
SvaraCitera

Sluta häng med sånt där pack. Det kommer aldrig sluta bra.


   
SvaraCitera

Vilka kvinnorättskämpar ni blev helt plötsligt. Vad kul! 


   
SvaraCitera

Sheriffen:
Sluta häng med sånt där pack. Det kommer aldrig sluta bra.

Så alla araber är dåliga? Är det vad du säger?


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
Vilka kvinnorättskämpar ni blev helt plötsligt. Vad kul! 

ahahahah


   
SvaraCitera

vonKissekatt: Vilka kvinnorättskämpar ni blev helt plötsligt. Vad kul!

Vems sida tror du jag står på? I ena ringhörnan en svensk kvinna - i detta fallet en 15-årig svensk tjej. I andra ringhörnan en arab - mest troligt en muslimsk arab.


   
SvaraCitera

Nej, som flera andra har poängterat så är det inte så det går till. Migrationsverket delar ut uppehållstillstånden, och du kan läsa om vilka krav de ställer här:  http://www.migrationsverket.se/Om-Migrationsverket/Fakta-om-migration/Fakta-om-uppehallstillstand.html


   
SvaraCitera

vikingen:

Vems sida tror du jag står på? I ena ringhörnan en svensk kvinna - i detta fallet en 15-årig svensk tjej. I andra ringhörnan en arab - mest troligt en muslimsk arab.

Vem säger att de står på motsatta sidor? Jag ser ingenting som tyder på att just han har kvinnofientliga åsikter. Den enda som har sådana här är du genom att inte lyssna på henne. Jag har aldrig sett dig rusa till kvinnors undsättning när kvinnor blir illa och orättvist behandlade av svenska män. 


   
SvaraCitera

Getrekt:

Så alla araber är dåliga? Är det vad du säger?

Nej, inte alla, men typ 90%.

Till TS. Är han asylsökande eller illegal? Om han är illegal så har han redan fått sin prövning och bedöms inte ha asylskäl.


   
SvaraCitera

Kvinnans jämlikhet är väl knappast något som araber och i synnerhet muslimska araber håller nämnvärt högt så jag tycker du ska glömma honom och alla andra araber på dirtekten. När det gäller hans uppehållstillstånd har du redan fått svar på denna fråga.

Ett uppehållstillstånd bedöms utifrån om han har asylskäl. Inte utifrån om du som svensk tjej mår dåligt av att han utvisas.


   
SvaraCitera