Aviseringar
Rensa alla

Upphånglad och rädd.


[tard]


   
SvaraCitera

Sagitta:

Nä, det är en fin ålder.

Eller nåt.

X) Yeye


   
SvaraCitera

sculptura:

Stryk skall fanskapet ha!

Neh beröm snarare :c
Ska också bli sån.


   
SvaraCitera

Sagitta:

. Fast jag gjorde en fet elak sak sen och sedan dess har jag inte hört av honom. [bigsmile]

Vad gjorde du?


   
SvaraCitera

Pelle Pelikan:

Vad gjorde du?

Vi var på samma fest och han bad mig följa med honom hem. Jag föreslog taxi och sa att ''jag bjuder, jag har pengar'', mitt i turen bad jag taxin stanna vid ett mcdonalds vid vägen för att jag ''ville spy på toaletten'' men sen kom jag inte tillbaka och tog bussen hem till mig istället. En klassiker.


   
SvaraCitera

Sagitta:

Vi var på samma fest och han bad mig följa med honom hem. Jag föreslog taxi och sa att ''jag bjuder, jag har pengar'', mitt i turen bad jag taxin stanna vid ett mcdonalds vid vägen för att jag ''ville spy på toaletten'' men sen kom jag inte tillbaka och tog bussen hem till mig istället. En klassiker

Hahahahahaha, high five på den. Undrar hur han förklarade situationen sen för taxichaffisen.


   
SvaraCitera

Pelle Pelikan:

Hahahahahaha, high five på den. Undrar hur han förklarade situationen sen för taxichaffis

Har honom fortfarande på msn, ska jag fråga? [bigsmile]


   
SvaraCitera

Foxiesnow:

Sen skämms jag... hur dum får man bli?

Men det är ju inte så lätt alla gånger. [cute]

Foxiesnow:

jag vågar knappt gå ut längre.

Vad är du rädd för? Att han ska vara sur för att du inte ringt, eller att han ska lyckas "övertala" dig en gång till?


   
SvaraCitera

Sagitta:

Har honom fortfarande på msn, ska jag fråga? [bigsmile]

Haha ja, gör det [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Vad är du rädd för? Att han ska vara sur för att du inte ringt, eller att han ska lyckas "övertala" dig en gång till?

Nej, inte att bli övertalad en gång till utan att bli tvingad. När han höll fast mig så kom jag verkligen inte lös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razz:

Du måste prata med någon om det, vare sig du vill eller inte.

Jo, jag går ju redan till en psykolog... men vet inte om jag vågar berätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Du har ingen stur o stärk sturebrur / morbror / farbror?

Tyvär [sad]

Unexpected:

Prata inte ens med honom igen om du träffar honom, men låt det inte begränsa ditt liv.

Försöker att inte bli för extrem men så fort jag går ut på kvällen får jag för mig att jag ser honom.

anonymous:

ANMÄL SKITEN!

Fast det finns väl inte direkt något att anmäla?

Sagitta:

Vi var på samma fest och han bad mig följa med honom hem. Jag föreslog taxi och sa att ''jag bjuder, jag har pengar'', mitt i turen bad jag taxin stanna vid ett mcdonalds vid vägen för att jag ''ville spy på toaletten'' men sen kom jag inte tillbaka och tog bussen hem till mig istället. En klassiker

[bigcheers] hahahah.


   
SvaraCitera

Foxiesnow:

Fast det finns väl inte direkt något att anmäla?

Sexuellt ofredande of doom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

jag tänker inte säga vad jag tycker egentligen

Gör det du.

Tözen:

och en sak till:

Foxiesnow: dum

[cry]


   
SvaraCitera

Nachac:

Sexuellt ofredande of doom?

Med tanke på att knappt våldtäkter utreds så är chansen nog ännu mindre för sexuellt ofredande.


   
SvaraCitera