Aviseringar
Rensa alla

Upphetsad av slag och spark mot pungen


Axelinaaas:
du är ju sjuk i huvudet

totaly


   
SvaraCitera

slår du mig på pungen så kan du räkna med stryk.. fattar du va jävla ont de gör eller???


   
SvaraCitera

handendärnissen:
slår du mig på pungen så kan du räkna med stryk.. fattar du va jävla ont de gör eller???

Tillräckligt o-ont för att du ska vara kapabel till att utdela stryk, tydligen. 


   
SvaraCitera

Jenny1920: Han brukar få se mig naken ibland när han tror att jag inte vet att han kollar, som en slags belöning antar jag, typ när jag har duschat och så

Hur gammal är han?


   
SvaraCitera

Har varken sparkat någon mellan bena eller blivit sparkad. Inte för att någon vågar sparka mig men men Rullar ögonen


   
SvaraCitera

CitronSaft: Inte för att någon vågar sparka mig men men

Mycket glad du är den tuffaste på um, speciellt med den där bieberavataren


   
SvaraCitera

För att uttrycka det mildt,  vad som tidigare nämnts... Så skall aktiviteten upphöra genast. Man får värdera här i livet och att få känna sig upphetsad på den stora bekostnaden av att göra andra människor illa är inte rätt väg att gå. Kanske om ni är med på det och det sker med stor försiktighet... Så kaaanske. Men att sparka dina klasskamrater (som jag antar, fel?) att du gjort är helfel!


   
SvaraCitera

Francium:

Tillräckligt o-ont för att du ska vara kapabel till att utdela stryk, tydligen. 

sa ja att stryket skulle komma direkt efter smällen?


   
SvaraCitera

Jenny1920: Han brukar få se mig naken ibland när han tror att jag inte vet att han kollar, som en slags belöning antar jag, typ när jag har duschat och så

Nice, gäller det erbjudandet utomstående eller är det en familjegrej?


   
SvaraCitera

min poäng är att ni verkar haka upp er på misshandeln när det finns mycket mer oansenliga saker i trollets historia


   
SvaraCitera

Tickstart:

Mycket glad du är den tuffaste på um, speciellt med den där bieberavataren

Stahp it you Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Jenny1920:

Varför då?

En fetish bara

Hur gammal är du? XD


   
SvaraCitera

handendärnissen:

sa ja att stryket skulle komma direkt efter smällen?

Hon hinner väl iväg annars dock : D


   
SvaraCitera

Francium:

Hon hinner väl iväg annars dock : D

går ju liksom leta upp personen, blir ju inte borta från jordens yta Blinkmen tänder hon på de så stannar hon väl


   
SvaraCitera
Smilen

Coolt! 


   
SvaraCitera