Aviseringar
Rensa alla

Uppringd av arg vuxen


Ämnesstartare

pga ett barn hon halvt adopterat inte längre får sitta med i ungdomsstyrelsen. Anledningen är att barnet aldrig någonsin tar ansvar, inte är ett gott föredöme för andra, inte tar initiativ, läcker hemlig information till utomstående och MYCKET SÄLLAN HJÄLPER TILL. Då vi är en ideéll förening fungerar det inte att åka räkmacka liksom.

Det här har vi sagt till henne, att det fungerar inte att ha en styrelsemedlem som gör såhär. ÄNDÅ blir jag uppringd av irriterad vuxen kvart i nio en fredagskväll, för att hon vil upplysa mig om hur elaka och taskiga etc vi är. Jag hänvisade till valberedningen ehe eftersom jag inte orkar ta diskssionen/känner att en vuxen klimakteriekvinna kan ta diskussionen med en vuxen man istället. Hur borde vi lösa detta, på ett sätt som blir överkomligt för allihopa?


   
Citera
Ämnesstartare

Don't back down, stand your ground. [mad]


   
SvaraCitera

Säg åt kärringen att gå tillbaka till hennes jobb på Posten eller vad fan och skit i slackern som inte gör det hon ska.

Hon har inte förtjänat sin plats i styrelsen, whatever, och ska därför inte heller vara med. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter som att personen i fråga är en surkärring och då kommer det inte bli bättre


   
SvaraCitera

Det verkar som att du gör helt rätt. Stå på dig! Men ta gärna ett snack med slackern (om du inte redan gjort det) och förklara hur det ligger till. Fråga också om allt är okej, så det inte är så att hon har ångest eller är rädd för att gå på era möten.


   
SvaraCitera

yepp tycker som de övriga!


   
SvaraCitera

sköter människan inte det den ska så förtjänar den ju ingen plats i styrelsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Don't back down, stand your ground.

En eller två raka högerz, sen är det klart [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

En eller två raka högerz, sen är det klart [y]

Fram med those björntassar [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Fram med those björntassar

[bigcheers][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jättesnäll:

så det inte är så att hon har ångest eller är rädd för att gå på era möten.

visst är hon blyg, men så fort mötet är avslutat slår det över och hon blir riktigt elak och bitchig. hon hjälper aldrig till och vi har sagt åt henne att "det fungerar inte om inte alla hjälper till", vi har gett förslag p ågrejer hon kan göra, men hon säger inte att hon vill göra nåt -> ngn annan vill göra det ist och hon får "tråkiga" uppdrag, som hon sedan gnäller om för sina jämnåriga styrelsemedlemskompisar. Ja. Vitog dessutom in henne som Suppleant,vilket varken ger henne rösträtt eller rätt att stta kvar om hon vill det. Alla var tveksamma till henne till en början men vi tog in henne "på prov", men det visade sig att hon inte var ngn bra påläggskalv.

Känner mig lite orättvist anklagad + min fredagskväll är lite förstörd.


   
SvaraCitera

Låter som en socialdemokrat, det är bara att köra över skiten!

Lycka till! [y]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

kvart i nio en fredagskväll

Antar att du var full, alltså borde det bara ha varit roligt att dryga med nån random tant?

Sluta klaga när du inte kan ta vara på ett öppet läge!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Behöver du massage efter en hård dag? [blush]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

på ett sätt som blir överkomligt för allihopa?

Bara skit i din djävla gnällkäringen palla att bry sig om henne lixom[tired]


   
SvaraCitera