Aviseringar
Rensa alla

Upprörd av porr?


Ämnesstartare

Jag har funderat på en grej. Varför blir många upprörda när deras partner tittar på porr? Jag fattar inte [shake]. Det är inte som att partnern är otrogen eller något, det är bara lite porr. Om man inte är hemma och partnern är sugen på sex så är ju porr det bästa alternativet?

Förklara för mig! Vad är det som är så upprörande? Argumentet: "det känns som jag inte räcker till" funkar liksom inte eftersom det är dig han är tillsammans med, och troligen har ni sex också. dessutom, när man tittar på porr så tittar man knappast på skådespelarna, eftersom de oftast är ruggigt fula. Man använder ändå fantasin.


   
Citera

Typ "om han fick chansen skulle han hellre knulla dem".


   
SvaraCitera

Jag förstår inte heller. Min partner får runka och glo på porr så mycket han vill, så länge han inte ersätter vårt sex med porrsurfandet. Folk verkar tro att så fort man är i ett förhållande så ligger man i sängen och onanerar enbart till fantasierna om ens partner. WRONG!

Porr hjälper bara till litegrann, det övertar inte. De som är normala kan skilja på porr och verklighet och således behöver man inte känna sig otillräcklig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Weapons Dude:

Typ "om han fick chansen skulle han hellre knulla dem".

Fast ofta att det är så på riktigt =p

uppenbar:

Porr hjälper bara till litegrann, det övertar inte. De som är normala kan skilja på porr och verklighet och således behöver man inte känna sig otillräcklig.

Exakt. jag kan liksom inte förstå hur man ska kunna vara svartsjuk på porr. det funkar inte i min värld. Anledningen till tråden är en tråd på ett annat forum där en tjej dumpade sin kille efter ett 8-årigt förhållande för att han hade tittat på porr...


   
SvaraCitera

misfits:

Fast ofta att det är så på riktigt =p

Säg det till flickvännerna!


   
SvaraCitera

The Weapons Dude:

Säg det till flickvännerna!

Om ändå flickvänner kunde vara rimliga i sina tankebanor [sad]


   
SvaraCitera

misfits:

Fast ofta att det är så på riktigt =p

majoriteten av alla tjejer har den inställningen


   
SvaraCitera

uppenbar:

så länge han inte ersätter vårt sex med porrsurfandet

Word.

Det jag kan tycka är lite jobbigt är om killen blivit porrskadad och antar att alla tjejer älskar att bli tagen hårt i röven. DET GÖR ONT!


   
SvaraCitera

Jag har också funderat på det. Jag förstår verkligen inte O.o
Visst, om nu paret har lovat varandra att inte kolla på porr, då är det ju en sak, men annars så är det bara konstigt.

De flickvänner som blir arga kanske ser porr som kvinnoförnedrande? Jag vet inte [sad]


   
SvaraCitera

Reeplay:

Det jag kan tycka är lite jobbigt är om killen blivit porrskadad och antar att alla tjejer älskar att bli tagen hårt i röven. DET GÖR ONT!

Jo, men normala dudes kan skilja på porr och verklighet. Det är extremt sällan (dvs aldrig) jag har midjelånga extensions och glasskor i sängen. Det händer ännu mer sällan att jag vrålar "OH YEAH, FUCK ME HARD, OH MY GOOOOD" samtidigt som jag stirrar porrigt med mina översminkade ögon ut i ingenting.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeplay:

Det jag kan tycka är lite jobbigt är om killen blivit porrskadad och antar att alla tjejer älskar att bli tagen hårt i röven. DET GÖR ONT!

Fast sånt pratar man väl ändå om i ett förhållande? Sex kan ju aldrig bli bra om man inte frågar och är lyhörd.

Nintendo:

De flickvänner som blir arga kanske ser porr som kvinnoförnedrande? Jag vet inte [sad]

Kanske det. Själv kollar jag inte på så mycket "vanlig" porr utan mer sån som innehåller förnedring och bondage m.m men det är ju olika.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Jo, men normala dudes kan skilja på porr och verklighet.

Då måste jag ha råkat ut för en del puckon, för en del killar jag legat med ska ha hårt fyllesex som är väldigt porrinspirerat

misfits:

Fast sånt pratar man väl ändå om i ett förhållande? Sex kan ju aldrig bli bra om man inte frågar och är lyhörd.

Kåta fylleidioter, till och med min pojkvän kan hitta på att göra sånna saker när han har druckit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folk gillar väl inte tanken att man fantiserar om andra, och det är väl främst därför. det är egentligen inte så konstigt när man är i ett monogamt förhållande, en helt annan femma om man är flera i ett förhållande.


   
SvaraCitera

jnybom:

folk gillar väl inte tanken att man fantiserar om andra

Fan killar borde läsa "My Secret Garden" av Nancy Friday. Tjejer har sånna sjuka fantasier så det är inte sant. Men självklart vågar nästan ingen erkänna dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jnybom:

folk gillar väl inte tanken att man fantiserar om andra, och det är väl främst därför. det är egentligen inte så konstigt när man är i ett monogamt förhållande

Fast man fantiserar ju som sagt ofta inte om personerna i sig, utan snarare om det som händer i filmen. Sen kan nog ingen påstå att de alltid till 100% fantiserar om sin parnter. Det skulle kännas skumt om någon gjorde det.


   
SvaraCitera