Aviseringar
Rensa alla

Uppror mot dåliga/skitdyra festivaler


Ämnesstartare

Antalet kukdåliga och svindyra festivaler ökar lavinartat för varje år, frågan vi borde ställa oss är om vi festivalbesökare skall acceptera dessa värdelösa bokningar utav artister och hutlösa ockerpriser?.

Det givna svart är ju såklart NEJ, och du står där undrandes vad i helvete jag egentligen vill komma fram till.. Det vet jag inte ens själv, men skitsamma. Jag tycker att vi borde göra en kollektiv massaktion mot alla skitdåliga festivaler och kasta ägg på alla femtonåriga lösaktiga äckeldrägg som förpestar de tidigare alldeles utmärkta festivalerna (Läs; augustibuller, hultsfredsfestivalen) genom att mer eller mindre kräva att festival-ledningen gör hutlöst dåliga bokningar som bidrar till att festivalbiljetterna blir skitdyra och alla besökare blir ledsna.

Skriv på idag, imorgon kanske det är för sent! [surprised]


   
Citera
Ämnesstartare

fruitpunch:

augustibuller

Har inte dom slutat för gott?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Har inte dom slutat för gott?

Jo, och det var på grund utav alla idiotiska småkids som fick dom att boka skitartister såsom looptroop rockers som kräver hutlösa summor i gage..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Jo, och det var på grund utav alla idiotiska småkids som fick dom att boka skitartister såsom looptroop rockers som kräver hutlösa summor i gage..

Tur att man fick se dom riktiga hårdingarna ivf... Dvs CASUALTIES WÖÖÖÖ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

CASUALTIES

[no-no]

Municipal waste, auktion, Los fastidios samt madball och psyke project var [love]


   
SvaraCitera

roskilde har ju bajshöjt sin biljettpenning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

roskilde har ju bajshöjt sin biljettpenning

Ja, vem fan betalar 2415:- för en jävla festival?.. Inte jag iaf, inte utan att man får ett mål mat om dagen samt groteskt bra band.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

augustibuller

sådan tur att man fick vara med sista året iaf.
f.ö. sög ju årets bokningar så inte undra på att det gick så jävla dåligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Municipal waste

[y]

fruitpunch:

Los fastidios

lol.

fruitpunch:

madball

Missade ./

Vibrators, Bad Manners och Toy Dolls <3


   
SvaraCitera

fruitpunch:

Ja, vem fan betalar 2415:- för en jävla festival?.. Inte jag iaf, inte utan att man får ett mål mat om dagen samt groteskt bra band.

roskilde har ju jämt groteskt bra band typ... och utslaget på 8 dagar är det fortfarande värt det. jämfört med typ hultsfred etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Missade ./

Dumt!, det var gaaaaaaalet bra

Stronghold:

lol.

svängde!

Stronghold:

[y]

Tider det, söp fan med dom + imperial leather

internet:

roskilde har ju jämt groteskt bra band

[no-no]


   
SvaraCitera

fruitpunch:

[no-no]

the notwist, bob hund, neil young och radiohead. om inte det är galet bra vet jag inte vad.


   
SvaraCitera

In this cold world, no matter where I go the crowds are all the same.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

vad

gillar bara bob hund [sad]


   
SvaraCitera

fruitpunch:

gillar bara bob hund [sad]

hur kan man inte gilla the notwist


   
SvaraCitera