Aviseringar
Rensa alla

Uppskattar ni livet?


Draug: Ja

jaja-män.


   
SvaraCitera

nä. tycker inte det är direkt pyton heller (längre), men poängfullt skulle jag inte säga att det är. de' ba' ä'.


   
SvaraCitera


Orka!


   
SvaraCitera
Draug
Ämnesstartare

PindaLira: Du har helt rätt. Det där låter precis som jag. Gäller väl bara att jag ska lära mig det där med att ventilera då och då. Har ganska rejäla trust issues, så blir svårt att ventilera med någon annan än typ mig själv haha. Löser sig säkert med tiden, är bara 15 för tillfället så 🙂

Jag hoppas att något var värt att notera, jag vet hur svårt det kan vara att tampas med den där problematiken då jag har den själv, är inte den bästa när det kommer till att lita på folk heller men det kan hjälpa att bara prata lite, man behöver ju inte gå in på de allra djupaste detaljerna om sitt inre tänk. Men bara att får ur sig lite grann kan lätta något på trycket inombords. Jodå  jag tror du har alla chanser i världen att få bukt med det 🙂


   
SvaraCitera

Draug: Ja

Generellt sett, även om det finns mycket utrymme för förbättringar. Är dock medveten om det mest och vad jag borde/hur jag skall förbättra förutsättningarna. 


   
SvaraCitera

Japp, jag älskar livet även i svåra stunder. Har lärt mig acceptera sådant och även tycka att det är något positivt. Motgångar är något det bästa vi har. Det gör livet spännande och man uppskattar de bra sakerna ännu mer sen. Tänk vad tråkigt det skulle vara utan? Det formar även våra personligheter och jag har t.ex blivit en mycket positivare, mognare och starkare person. Jag ser det som utmaningar. 


   
SvaraCitera

nä Ledsen


   
SvaraCitera

är vit medelålders man, life's good Cool


   
SvaraCitera

Tickstart: medelålders

Skeptisk men gu va, hur gammal är du


   
SvaraCitera

Nej, men jag försöker anstränga mig för att det ska bli mindre jobbigt. 


   
SvaraCitera
mynona

Draug: Stundvis

Ibland. Inte ofta men ibland. Glädje och njutning är alltid tillfällig. det är inte ens något sorgligt, jag tror att det ligger i dess natur att vara det. vet iofsg att det finns folk som genuint hela tiden är livsglada, men deras sinnestillstånd förstår jag mig inte på


   
SvaraCitera

devax uppskattar livet. livet uppskattar inte devax.


   
SvaraCitera

Zymba: men gu va, hur gammal är du

schuchu snart Rodnar


   
SvaraCitera

Tickstart:

schuchu snart Rodnar

Ääh vad du skräms, vadå medelålder!! 


   
SvaraCitera
reben

ibland e de ju ok


   
SvaraCitera