Aviseringar
Rensa alla

Upptäcka nya band


Ämnesstartare

YaBasta:

för mej är ramones rock[rolleyes]

Ja punkrock[smile]


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Ja punkrock

aah jo..[crazy]

här har du förövrig ett av Sveriges bästa punkband just nu!


   
SvaraCitera

YaBasta:

för mej är ramones rock heheh

Men du har ju iof även missförstått allt vad punk handlar om.

Så man ska nog inte lita på dig.

Ramones var fett med punk musikaliskt osv men just på samma sätt som någon dusch-runkande nazist aldrig kan vara punkare kan aldrig Johnny Ramone vara punk då han precis som Skrewdriver-thugs är ett konservativt miffonsom går emot allt vad punken bygger på.

HARE FINT.


   
SvaraCitera

Semi:

dusch-runkande nazist aldrig kan vara punkare

jag e inte nazist.

Semi:

Skrewdriver

lyssnar inte på skrewdriver... plus skrewdriver är vitmakt punk så att ha ett sådant band att jämföra med va punk är ganska dumt. då WP punk inte är punk precis som commie punk inte är punk.


   
SvaraCitera

YaBasta:

jag e inte nazist.

Bara nazi-vurmare som inte kan stava.

YaBasta:

då WP punk inte är punk precis som commie punk inte är punk.

Ser du vad jag menar?

Hur är "commie-punk" inte punk?

Du är rätt gullig på det där "up the punx" med läderväst sättet. Dock växer de flesta ifrån det efter att de fyller 13.


   
SvaraCitera

Semi:

Bara nazi-vurmare som inte kan stava.

hahah återigen är inte nazist...

Semi:

Hur är "commie-punk" inte punk?

commie punk är punk inom kommunist musik genren eller vad man skall kalla det. men riktig punk är inte någon extremistisk politisk musik. ska man vara helt ärlig så är ju punk gnäll där man klagar om hur jävla kasst saker är i samhället. men sen om dom som gör låten är kommunister eller nazister är en helt annan sak.

Semi:

Du är rätt gullig på det där "up the punx" med läderväst sättet

va? har förövrigt aldrig ägt en läderväst ifall det intresserar herrn att veta.


   
SvaraCitera

YaBasta:

ska man vara helt ärlig så är ju punk gnäll där man klagar om hur jävla kasst saker är i samhället.

Jag vet inte om jag ska gå och skriva en crust-dänga om hur deprimerad jag blir av mänskligheten just nu eller inte, för om jag gör det så kommer det på något sjukt sätt bevisa din totalt hjärndöda poäng.

YaBasta:

va? har förövrigt aldrig ägt en läderväst ifall det intresserar herrn att veta.

Det är inte just ägandet av en läderväst som är det intressanta, det är attityden som brukar associeras med lädervästar!


   
SvaraCitera

Semi:

crust

crust är ju för fan bara skräniga små pojkar... så skriv du en låt om du känner för det.

förövrigt så kan du babla på hur mycket du vill om att du kan så mycket om punk och vifta med fingret och vara någon punkpolis om det får dej o känna dej mera punk eller vad det nu får dej att känna dej som. men du förblir bara en liten gnällig internet krigare i mina ögon.

med det säger jag tack och hej så kan du få fortsätta vara den perfekta "punkaren" eller vad det är du vill uppnå med ditt gnäll[y]


   
SvaraCitera

Internet gör mig glad ibland [love]


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Genre? Bästa låt?

genre minns ej pga alkosnurrig just nu, bästa låt anthem of the universe


   
SvaraCitera

Återupptäckte Ghost of the Robot. Är seg och hade missat totalt att de återförenats och släppt två skivor [surprised]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Lana Del Rey
Florence + the machine
Keaton Henson
Kent
Louise Attque
Smokey Robinson
Marina and the Diamonds


   
SvaraCitera