Aviseringar
Rensa alla

upptäckt när jag runkade


Ämnesstartare

Hej! Jag satt och runkade på skol toaletten och hade glömt låst dörren. Så när jag satt där och runkade så öppnade en tjej i min klass dörren. Hon flinade bara och stängde dörren. Var jätte rädd att de skulle bli nått snack. Men när jag kom hem så hade hon skickat till mig och frågat om de hade varit skönt. 

har nått sånt hänt er?  


   
Citera
Ämnesstartare

Mm, runkade utanför toaletten så kom någon ut från den och så kom jag rakt i ansiktet på den så den sprang in igen, den skämdes nog Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värre att bli upptäckt när man rullar inne på skoltoan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Mm, runkade utanför toaletten så kom någon ut från den och så kom jag rakt i ansiktet på den så den sprang in igen, den skämdes nog Rodnar

Haha låter rätt pinsamt 


   
SvaraCitera

knullade på skoltoan i gymnasiet några gånger. upptäckte att jag glömt låsa en gång efter vi var klara. blev inte påkommen som tur var. 


   
SvaraCitera
GraGo

Nej, på vilket sätt är det svårt att låsa en dörr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle aldrig kunna få stake på en toa :s värre än sjukhusmiljööööö


   
SvaraCitera
grisen

Skaffa en fitta att knullaSkeptisk

Stackars människor som blir kåta av att runka i skoltoaletten... ganska tragiskt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grisen: Skaffa en fitta att knulla

han borde inget + sluta anta att människor är heterosexuella

grisen: Stackars människor som blir kåta av att runka i skoltoaletten... ganska tragiskt

motivera


   
SvaraCitera
grisen

Kan ej citera

för sent för att ta upp alla alternativ
(saker man kan köra kuken i)

Att man inte får tillfredställa sina behov någon annan stans och gör det på skoltid är tragiskt enligt mig. Därifrån tragiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att tillfredsställa sin lust är inte tragiskt på något vis tycker jag 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grisen: för sent för att ta upp alla alternativ
(saker man kan köra kuken i)

han borde fortfarande inte göra något

grisen: Att man inte får tillfredställa sina behov någon annan stans och gör det på skoltid är tragiskt enligt mig. Därifrån tragiskt.

Zerafina: Att tillfredsställa sin lust är inte tragiskt på något vis tycker jag

vad zerafina sa + att om du syftar på att han skolkade så kan han haft rast


   
SvaraCitera
Bakric

Vad är då värst enligt expertpanelen, att bli påkommen under själva akten eller att i efterhand knata runt på skolan och lukta runk?
Har väl själv ganska god erfarenhet av det senarenämnda (dock bara för att jag varit jävligt ohygienisk av mig i största allmänhet, aldrig tajat task på en skoltoa) och kan väl säga att det inte är så askalas att ett par år senare inse vad alla odiskreta gliringar innebar.

Som de säger så ofta gällande parfym ska även gälla kuk:
Lukta lagom (men helst inte alls) Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grisen: Att man inte får tillfredställa sina behov någon annan stans och gör det på skoltid är tragiskt enligt mig.

varför är det 'tragiskt'?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha nej va roligt.


   
SvaraCitera