Aviseringar
Rensa alla

Upptagen tjej!


Ämnesstartare

Hejsan allihop!

Jag har ett litet problem som jag hoppas ni kan hjälpa mig med.

För några månader sedan så träffade jag denna tjej, hon kändes direkt som något specielt och jag blev väldigt intresserad. Vi träffades geneom en genensansam kompis. I samma veva som detta så bestämdes det att vi skulle åka iväg på en resa tillsammans med 1 kill kompis till mig och då hon och min andra tjejkompis. Detta går då av stapeln alldeless om någon vecka till ett landställe utomlans i Grekland där min familj har ett ställe och vi är borta 2 veckor.

Jag kände direkt första gången jag träffade denna tjej att vi fick någon sorts av kemi mellan oss och kändes som hon kände samma sak som mig. Jag tänkte då att jag ville vänta till att försöka träffa henne mer och försöka förföra henne tills resan eftersom jag inte ville att det skulle bli konstigt där nere om vi träffats och det inte funkat osv och att de blir ett bättre tillfälle där nere. Gjorde jag fel i detta?

Nu är det altså någon vecka kvar tills det är dags och då får man ett inge vidare besked. Hon har skaffat pojkvän :/ ... det posetiva i det hela är att jag sett honom en gång och tyckte inte det va någon vidare syn även om de självklart ligger mer i det än bara utseende såklart.

Hur ska jag nu göra? vi träffades för några dagar sedan igen när hon hade pojkvän o så allesammans och kände fortfarande de där speciela med henne och samma kemi mellan oss. jag vill verkligen lära känna denna tjej mer! känns som vi har samma intressen och så.. Vi åker altså om någon vecka och det känns inge bra,,

Jag vill försöka förföra henne eller hur man nu ska säga det där nere trotts att hon har pojkvän? Är detta fel? jag känner ju trotts allt inte killen. Hade ju aldrig tänkt tanken om det var en kompis till mig! Och hur ska jag isåfall betee mig där nere? hur ska jag vara? Ska jag ligga på ganska mkt eller ligga lågt? Det är en ganska lång resa och får ju inte heller bli någon konstig stämmning mellan alla. Finns det nåot bra sätt jag kan göra detta på för utom att vara mig själv osv?

Hoppas ni förstod mitt problem och hoppas verkligen jag kan få hjälp av er tjejer här med detta nu, ni vet ju hur tjejer beteer sig 🙂

Mvh Nicklas


   
Citera

ni kanske bara passar som vänner och inget mer, enligt henne


   
SvaraCitera

Nej, det är inte fel att försöka bli tillsammans med henne, bara man gör det utan lögner.
Visa henne en bättre man än den hon har.

För om det är ett starkt, genuint förhållande så går det icke att skilja dem åt.
Som ett test.


   
SvaraCitera

bergwall:

det posetiva i det hela är att jag sett honom en gång och tyckte inte det va någon vidare syn även om de självklart ligger mer i det än bara utseende såklart.

Vad konstigt att du tycker så.[rolleyes]

Orka förövrigt.


   
SvaraCitera

läste bara rubriken. av den vill jag säga, strunta i upptagna tjejer såvida du inte är beredd att slåss och typ såra folk och dig sj


   
SvaraCitera

bergwall:

Jag vill försöka förföra henne eller hur man nu ska säga det där nere trotts att hon har pojkvän? Är detta fel?

Passa på, prova, why the fuck not?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera