Aviseringar
Rensa alla

urf knarkträsket


Ämnesstartare

så iår betalade vi för mycket i skatt och istället för och göra något vettigt med pengarna så går pengarna nu till att jaga cannabis rökare på festivaler..

Heja sverige!

http://www.drugnews.se/article.asp?id=4609

läs den där uppe först vavava??!?

Score! där satt den Bill! höhö ja Bull fett imbah...

http://www.drugnews.se/article.asp?id=4614

rage.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Över 100 poliser är i tjänst under festivaldagarna och en fältpolisstation har inrättats i anslutning till festivalområdet.

Gogo! det kommer mera!


   
SvaraCitera

Haha, och ändå gjordes ingenting för att hålla knarket borta från Emmaboda. Sålänge det inte handlade om kokain och heroin förstås, som jag faktiskt inte såg skymten av. De där smålänningarna vet verkligen hur det ska vara. Det är bara idiotiskt att bura in ungdomar för att de har FÖR kul.


   
SvaraCitera

Knark är ingenting för småpojkar som ni...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

ch ändå gjordes ingenting för att hålla knarket borta från

^^ eller hur.. det är nog ganska likartat på alla festivaler.. polisen har bara ansträngt sig hårdast mot urf..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svarta rosen:

Knark är ingenting för småpojkar som ni...

hej lisa.. ska inte du sova nu?


   
SvaraCitera

raoulduke:

^^ eller hur.. det är nog ganska likartat på alla festivaler.. polisen har bara ansträngt sig hårdast mot urf..

Kan ju bero på att nästan alla som är där knarkar då det hör till musik om man säger så. [cute]


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Kan ju bero på att nästan alla som är där knarkar då det hör till musik om man säger så. [cute]

Slår vad om att det är lika mycket knark på emmaboda dock [rolleyes]


   
SvaraCitera

Mawns:

Slår vad om att det är lika mycket knark på emmaboda dock [rolleyes]

Njae faktiskt inte. Men jag tycker det är löjligt att många festivaler börjar bli fulla med massa knark.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Kan ju bero på att nästan alla som är där knarkar då det hör till musik om man säger så. [cute]

URF är antagligen den festivalen med minst droger, det finns många som röker cannabis men inget tyngre.
Både arvika och hultsfred har ett överflöd med tjack, kola & dol med för den delen.

DeathOrGlory:

Njae faktiskt inte. Men jag tycker det är löjligt att många festivaler börjar bli fulla med massa knark.

Äh låt folk knarka om dom vill


   
SvaraCitera

Knulla alla brudar:

URF är antagligen den festivalen med minst droger, det finns många som röker cannabis men inget tyngre.
Både arvika och hultsfred har ett överflöd med tjack, kola & dol med för den delen.

Jo det är ju jäkligt vanligt med folk som röker på URF men inte mycket annat som du säger. Hultsfred vet jag att det är mycket droger på och Arvika har jag hållt mig borta ifrån.

Knulla alla brudar:

Äh låt folk knarka om dom vill

Jo men då ska de sluta fråga ifall jag vill ha.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Jo det är ju jäkligt vanligt med folk som röker på URF men inte mycket annat som du säger. Hultsfred vet jag att det är mycket droger på och Arvika har jag hållt mig borta ifrån.

Tror arvika är festligast av de olika, generellt bättre musik på hultsfred dock.
(Turbonegro är det bästa bandet som fortfarande gör musik)

DeathOrGlory:

Jo men då ska de sluta fråga ifall jag vill ha.

Hahaha, riktiga skins röker dock dol åtminstone.
De lite hårdare tjackar.


   
SvaraCitera

Knulla alla brudar:

Tror arvika är festligast av de olika, generellt bättre musik på hultsfred dock.
(Turbonegro är det bästa bandet som fortfarande gör musik)

Jag gillar varken Hultsfred eller Arvika så. [cute]

Knulla alla brudar:

Hahaha, riktiga skins röker dock dol åtminstone.
De lite hårdare tjackar.

En del skins gör det, iaf när man var yngre.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

En del skins gör det, iaf när man var yngre.

Ofta yngre, det är de äldre som äntligen gett upp trenden som inser att det är coolare att röka dol än att inte göra det.
Min polare lämnade GBG Skins när han insåg hur löjliga dom var, och hur mycket bättre det var att röka dol.

DeathOrGlory:

Jag gillar varken Hultsfred eller Arvika så. [cute]

Äh arvika verkar helt ok, pendulum har fan spelat där.


   
SvaraCitera

Knulla alla brudar:

Tror arvika är festligast av de olika, generellt bättre musik på hultsfred dock.
(Turbonegro är det bästa bandet som fortfarande gör musik)

Tja, om du vill ha en lista på vilka festivaler det är bäst stämning så kommer en här:

1. Emmaboda
2. Arvika
3. Alla festivaler förutom 1,2 och 4
4. Hultsfred

Det enda som är bra med hultsfred är att de största banden kommer dit (RATM, Babyshambles, SOAD osv), men campingen är den sämsta i hela festivalsverige. Tillochmed skitfestivalen S!esta är bättre.


   
SvaraCitera