Aviseringar
Rensa alla

Urinera i duschen, Äckligt/eller ok?


Fyfan vad äckligt (Du röstade på detta alternativ)
36.7% (11 st)

Usch.


   
SvaraCitera
p0mp3
Ämnesstartare

Chickfactor:

Usch.

bra tes där!


   
SvaraCitera

p0mp3:

bra tes där!

lezzen för pryd för dina alternativa tankar om att urinera i duschen.


   
SvaraCitera

p0mp3:

Om man sköljer likt en spolning, så OK (Du röstade på detta alternativ)

[wink]


   
SvaraCitera
p0mp3
Ämnesstartare

SUKOF:

[wink]

[y]


   
SvaraCitera
smisk

p0mp3:

Om man sköljer likt en spolning, så OK (Du röstade på detta alternativ)

haha vafan, måste man så måste man... [blush]


   
SvaraCitera

p0mp3:

Om man sköljer likt en spolning, så OK (Du röstade på detta alternativ)

[blush]


   
SvaraCitera

Vad är det som är så vidrigt med att kissa litet i duschen om du sköljer noga efter dig osv ?[chocked] du tvättar väl dig under armar osv med tvål? och den brukar ju skölja bort smuts i handfatet, så då borde den ju tvätta bort kisset i dushen eller?

Ni som anser att det är äckligt att kissa litet i dushen, har ni varit i en ladugård och lagat utgödslingen=maskinen som skjuter ut allt kopiss och skit ? [confused]


   
SvaraCitera

p0mp3:

OK


   
SvaraCitera

p0mp3:

Om man sköljer likt en spolning, så OK (Du röstade på detta alternativ)

Beror på om jag orkar gå på toan eller inte, men äckligt ?Sköljer man av så funkar allt, men Kiss är äckligt!


   
SvaraCitera

NormaJean:

men Kiss är äckligt!

Du har verkligen inte varit i en ladugård du va?
Då vet jag saker som är mer vidrigt än lite ofarligt piss. det är ju i princip renat vatten och ammoniak bara.

däremot om du skulle spy som en räv i dushen så skulle jag nog säga att det vore lite äckligt.


   
SvaraCitera

p0mp3:

Fyfan vad äckligt (Du röstade på detta alternativ)

[no-no]

Corvette_cat:

Ni som anser att det är äckligt att kissa litet i dushen, har ni varit i en ladugård och lagat utgödslingen=maskinen som skjuter ut allt kopiss och skit ? [confused]

Vad har det med något att göra? [tard]


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

Då vet jag saker som är mer vidrigt än lite ofarligt piss.

Bara för att det finns saker som är äckligare betyder inte det att det inte är äckligt att kissa i duschen.
Lite som att säga att man måste äta upp sin äckliga mat för att barn i afrika svälter. Maten är ju fortfarande äcklig liksom. [tard]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Vad har det med något att göra?

Jo, om man har gjort det ser man inte lite kiss i en dush som äckligt, man ser det som totalt vardagligt och naturligt då man fått det i käften av misstag en eller två gånger. man blir liksom vänjd. -.- om man skriker av rädsla när man ser en pony har man inte träffat tjuren på tre ton än. . jag menar att är man rädd flör lite kiss har man itne vart med om så mkt hemskt.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Lite som att säga att man måste äta upp sin äckliga mat för att barn i afrika svälter. Maten är ju fortfarande äcklig liksom.

njae. det är en annan sak. poängen är olika. om du bor i en storstad med rena ytor vart du än går, tycker du att det är äckligt med en macka som smetats ut på golvet. bor du på landet tycker du att en macka är ganska hemtrevligt för du har vant dig vid värre, du vet saker som är värre, ser mackan för vad den är. en helt ofarlig macka.


   
SvaraCitera

p0mp3:

Om man sköljer likt en spolning, så OK (Du röstade på detta alternativ)

Det händer visserligen inte ofta, men om man står i duschen och blir akut kissnödig så är det väl bara att kissa.


   
SvaraCitera