Aviseringar
Rensa alla

urinväginfektion eller kört för hårt under sex? [cute][cute]


Ämnesstartare

har svintont i magen och när jag pissar(i slutet svider det till!)

jag vet att det är 2 olika hål men kan inte riktigt avgöra vart det gör ont...

kan knappt böja mig ned, och ja, vi körde med kondom.
jag fick alltså ont efter att jag haft sex. inte i röven.

Finns det någon seriös människa som vet vad det kan bero på/hjälpa?


   
Citera

Det är lätt att få om man har sex ofta.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Det är lätt att få om man har sex ofta.

[blush]
men det borde väl förvinna efter en dag utan att knappt kunnat röra sig?:o


   
SvaraCitera

shithappens_:

men det borde väl förvinna efter en dag utan att knappt kunnat röra sig?:o

Jag vet inte, har aldrig haft urinvägsinfektion. Men går man inte till farbror doktor då?

Men som sagt jag vet bara att man kan få de lätt om man har mycket sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Jag vet inte, har aldrig haft urinvägsinfektion. Men går man inte till farbror doktor då?

Men som sagt jag vet bara att man kan få de lätt om man har mycket sex.

jag menade om man har sex ofta :p

kanske är urinvägsinfektion men tror inte man har så ont i magen då.. eller är inte säker..


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Lär märkas om du har infektion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

läsa får du göra själv

där har jag redan läst men tack ändå [cool]

konstia var ju att jag knappt kunde ligga still och att det kom direkt efter sexet..


   
SvaraCitera

shithappens_:

där har jag redan läst men tack ändå

aha a då så, man vet ju aldrig[wink] men är det inte en infektion så borde det gå över ganska snart kan man ju tycka


   
SvaraCitera

Det låter inte alls som när jag hade urinvägsinfektion, men jag antar att folk reagerar olika på samma problem.

Däremot så minns jag mycket väl (går inte att glömma) att mitt ex som var väldigt hårdhänt fick mig att känna som att jag blivit sparkad i magen och jag satt och grät på toaletten för att jag inte klarade av att kissa. Det gick alltid över efter några dagar.

Men om du ens tror att det är en urinvägsinfektion så är det helt klart värt att testa dig, det kan bli riktigt jobbigt om du går runt med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

men är det inte en infektion så borde det gå över ganska snart kan man ju tycka

jo, om inget gick sönder i mig 😮 haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Däremot så minns jag mycket väl (går inte att glömma) att mitt ex som var väldigt hårdhänt fick mig att känna som att jag blivit sparkad i magen och jag satt och grät på toaletten för att jag inte klarade av att kissa. Det gick alltid över efter några dagar.

oj det låter inte helt bra 😮 stryyp han!
det gjorde ju ont under sexet också.. och kände mig också sparkad i magen, var nära på gråta så ont de gjorde så antar de inte att jag fick urinvägsinfektion direkt då efter sexeet.. :/

Violine:

Men om du ens tror att det är en urinvägsinfektion så är det helt klart värt att testa dig, det kan bli riktigt jobbigt om du går runt med det.

jo men tror det har något med samlaget att göra


   
SvaraCitera

shithappens_:

oj det låter inte helt bra 😮 stryyp han!
det gjorde ju ont under sexet också.. och kände mig också sparkad i magen, var nära på gråta så ont de gjorde så antar de inte att jag fick urinvägsinfektion direkt då efter sexeet.. :/

Nej det låter inte alls som en urinvägsinfektion faktiskt.

shithappens_:

jo men tror det har något med samlaget att göra

Ska jag vara ärlig så tror jag det med, vänta några dagar och se om det går över... Ni kanske inte ska seksa under den tiden. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Ska jag vara ärlig så tror jag det med, vänta några dagar och se om det går över... Ni kanske inte ska seksa under den tiden.

skämmigt och gå till doktorn för att man kört för hårt haha
börjar ju bli orolig om det är så att de inte går över 😮 kanske nått allvarligt har skadats..


   
SvaraCitera

shithappens_:

skämmigt och gå till doktorn för att man kört för hårt haha
börjar ju bli orolig om det är så att de inte går över 😮 kanske nått allvarligt har skadats..

Jag har fått precis samma känsla X antal ggr och det gick alltid över efter MAX 3 dagar.


   
SvaraCitera