Aviseringar
Rensa alla

Urinvägsinfektion??


Ämnesstartare

Carrexiz:

jag kanske bara oroar mig i onödan

Carrexiz:

Jag har knappt druckit någon vätska

Carrexiz:

Hade oskyddat sex med flera stycken både i fredags och söndags o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vadå..?

Fan det är samma sak idag som igår ju.. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

Vadå..?

Fan det är samma sak idag som igår ju.. [n]

Jamen det är ju klart att du ska oroa dig du kan ju ha både könssjukdomar och urinvägsinfektion. Uvi är vanligt bland sexuellt aktiva tjejer. Det är viktigt att dricka en massa (även om man inte har sex) och att alltid kissa efter sex.
Och ha inte oskyddat sex med en massa människor, herregud flicka var rädd om din hälsa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jamen det är ju klart att du ska oroa dig du kan ju ha både könssjukdomar och urinvägsinfektion.

Men jag tror det är nästan helt bra igen nu. Och jag har inte klamydia iaf.

isola:

Uvi är vanligt bland sexuellt aktiva tjejer.

Det visste inte jag faktiskt.

isola:

Och ha inte oskyddat sex med en massa människor, herregud flicka var rädd om din hälsa!

Haha men jag är en sån som inte tänker så mycket på konsekvenserna av saker, tänker alltid att det inte händer mig. Dumt men så är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

nu. Och jag har inte klamydia iaf.

Har du testat dig för det och annat? Kondylom går t.ex inte att testa sig emot.

Carrexiz:

Haha men jag är en sån som inte tänker så mycket på konsekvenserna av saker, tänker alltid att det inte händer mig. Dumt men så är det.

Det är ju bara du själv som lider av det. Så du måste ta ansvar för dig själv och alla val du gör när du är så pass gammal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har du testat dig för det och annat?

Har testat mig för klamydia senast för cirka en månad sen. Men jag tror inte att jag har haft tillräckligt mycket oskyddat för att ha åkt på nåt..

isola:

Det är ju bara du själv som lider av det. Så du måste ta ansvar för dig själv och alla val du gör när du är så pass gammal.

En del förstår sånt sämre än andra bara..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förresten så använde jag dildo pyttelite igårkväll/natt (haha...), och efter det så hade jag ont och därför hade jag jättesvårt att sova inatt [shake]. Himla skit då fan [chocked]. Trodde allt var bra igen men idag när jag vaknade mådde jag lite dåligt också. Lite ont på nåt sätt och ont i magen och illamående. Det finns en chans att jag är gravid den här månaden med [sad][n]. Det märks om cirka en vecka iaf.. [tard] Snälllllllaaa gör mig inte gravid [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

. Men jag tror inte att jag har haft tillräckligt mycket oskyddat för att ha åkt på nåt..

Åh vad ledsen jag blir när folk tror sådant. Det har inte med mängden sex att göra, det räcker med att ha sex i en sekund för att bli smittad av någonting.

Carrexiz:

En del förstår sånt sämre än andra bara..

Då behöver du kanske någon form utav stöd från samhället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Åh vad ledsen jag blir när folk tror sådant. Det har inte med mängden sex att göra, det räcker med att ha sex i en sekund för att bli smittad av någonting.

Jag menar antalet personer jag haft oskyddat med, det är inte så många. Inte tillräckligt för att det ska va så stor chans att bli smittad med nåt med tanke på att jag inte går på p-piller..

isola:

Då behöver du kanske någon form utav stöd från samhället?

Ne haha [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

ag menar antalet personer jag haft oskyddat med, det är inte så många. Inte tillräckligt för att det ska va så stor chans att bli smittad med nåt med tanke på att jag inte går på p-piller..

Det räcker med en enda person. Och hur kan du vara då dum att du inte äter ppiller när du vet med dig att du tänker ha oskyddat sex? Har du inget begåvningshandikapp så förstår jag verkligen inte hur du tänker. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Och hur kan du vara då dum att du inte äter ppiller när du vet med dig att du tänker ha oskyddat sex? Har du inget begåvningshandikapp så förstår jag verkligen inte hur du tänker.

Jag tänker att det inte är så stor chans att jag blir gravid eftersom jag inte blivit det förut. Och OM jag skulle bli det så skulle jag göra abort och direkt efter skaffa p-stav. Min plan är iaf att skaffa p-stav när jag orkar hehe. Jag vet, är inte så ansvarsfull när det gäller sånt här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

Jag vet, är inte så ansvarsfull när det gäller sånt här.

Du beter dig väldigt korkat tyvärr [sad]
Hoppas att du tänker till i fortsättningen.


   
SvaraCitera