Aviseringar
Rensa alla

Urringning


Ämnesstartare

Undrar bara hur det kommer sig att vissa tjejer kör så hårt med urringade tröjor ´hela tiden.

Oftast är det ju tjejer i 15-18 års åldern. Är ni så nöjda med era bröst eller varför gör ni det?

Tjejer med "stora" bröst väljer vanlingen att gömma dem istället känns det som. Varför?


   
Citera

Tycker att det är rätt skrattretande när vissa tjejer konsekvent har urringade tröjor precis hela tiden. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Dhagor:

Tycker att det är rätt skrattretande när vissa tjejer konsekvent har urringade tröjor precis hela tiden. [rolleyes]

Jag tycker det är roligt!
Clowns of real life!


   
SvaraCitera

Pappbox:

Jag tycker det är roligt!
Clowns of real life!

Jadå, kul är det. =)
På ett väldigt renodlat komiskt sätt. 😛

Det är ju inte ens sexigt, men de tycks tro det. x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lighterboy:

Är ni så nöjda med era bröst eller varför gör ni det?

I guess, det är väl ingenting fel med att vara nöjd med sina bröst? Dom kanske känner sig finare i det, mer självsäker, kanske vill ha bekräftelse? Vad vet jag, men i mina ögon är det inte fel, sålänge inte är en sån djur urringning att tuttarna hoppar ur, det är faktiskt rätt distraherande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeplay:

kanske vill ha bekräftelse?

Lite som du och din visningsbild?


   
SvaraCitera

Dhagor:

Det är ju inte ens sexigt, men de tycks tro det. x)

Image
Hell yes!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grillbritt:

Lite som du och din visningsbild?

Ja jag är bekräftelsekåt foh sure ..men jag har å andra sidan inte påstått någonting annat.


   
SvaraCitera

Pappbox:

Hell yes!

Ok, ibland kanske. Men laddningen släpper lite när man ser samma person i urringat precis varje dag. [rolleyes]
Jag tänder isf mer på tröjor som täcker, fast ändå är snygga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeplay:

Ja jag är bekräftelsekåt foh sure ..men jag har å andra sidan inte påstått någonting annat.

Nope.

Good for you.


   
SvaraCitera

Dhagor:

Ok, ibland kanske. Men laddningen släpper lite när man ser samma person i urringat precis varje dag. [rolleyes]

Jo, det är sant.
Somliga bör hålla sig till pikétröjor
(är det piké eller piket?)


   
SvaraCitera

Pappbox:

piké


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lighterboy:

Tjejer med "stora" bröst väljer vanlingen att gömma dem istället känns det som. Varför?

Jag har på mig sådant som får mina bröst att se mindre ut som jag samtidigt har på mig sådant som inte ser ut som "jag-vill-gömma-mina-kläder-kläder". Jag brukar ha ett icke-urringat linne över mina tröjor som egentligen är urringade om jag har det. 🙂

MEN mina bröst är ju enorma, jag vill inte att alla ska se mina clown-bröst. :/ Jag är ju väldigt smal också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bekräftelse..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Boobies!


   
SvaraCitera