Aviseringar
Rensa alla

Ursäkta


Ämnesstartare

om jag är lite 'out of sync', men i min egentliga existens så fyller min själ år, så jag 'svackar' lite grand.
Förvänta er också att jag kommer att vara så här till och från under den närmaste veckan, förutom på fredag, då jag ska hålla ett awesome fishy party där en broders son medelst blod och dansk körsbärslikör skall vigas in i familjen. [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

i don't really understand, you know, my swedish isn't so good yet, i am so sorry about that. but i think you should be proud of yourself man <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edward Cullen:

i don't really understand, you know, my swedish isn't so good yet, i am so sorry about that. but i think you should be proud of yourself man <3

you of proud think understand, about isn't but that. am be swedish sorry i really so so yourself good you man know, my should yet, i i don't <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok, ser fram emot det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

you of proud think understand, about isn't but that. am be swedish sorry i really so so yourself good you man know, my should yet, i i don't <3

yeah i know you think my swedish is gay, but really, i am TRYING


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edward Cullen:

yeah i know you think my swedish is gay, but really, i am TRYING

i yeah is am TRYING gay, but think you my know swedish i really,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

locura:

Ok, ser fram emot det.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har téet nednått en temperatur då det är ofarligt för människor att konsumera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Nu har téet nednått en temperatur då det är ofarligt för människor att konsumera

vad bra [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera