Aviseringar
Rensa alla

ursäkta


Ämnesstartare

ursäkta, hej. Jag undrar något...

Testosterone is an aggressive sexual drive, while estrogen is a receptive sexual drive. A LOT of a woman's attraction for a guy lies in feeling sought for. This is the reason "bad boys" are so attractive to women. They're aggressors. They stir up all those emotions that a woman loves to feel inside. While "nice" guys try to figure out whether she likes him or not, which kills the attraction for her.:

Citering

Tycker ni det stämmer? Asså ?


   
Citera
Ämnesstartare

f***. Min rubrik blev fel =(


   
SvaraCitera

Testosteron och östrogen är hormon. Inte drivkrafter :I


   
SvaraCitera

Miceparade:

Testosteron och östrogen är hormon. Inte drivkrafter :I

Det är väl ett slag drivmedel som kroppen absolut behöver för olika funktioner.
(för jag frågade om jag fick operera bort äggstockarna, men det fick jag inte för jag skulle bli benskör [sad] typ hela kroppen drivs av hormonerna)
och mkt testosteron kan göra en aggressivare ja
och östrogen gör en lättgrinad (gravida)


   
SvaraCitera

Vadå, menar texten att kvinnor dras till "badboys"? [shake]


   
SvaraCitera

lr va


   
SvaraCitera

ihafffl:

Tycker ni det stämmer? Asså ?

Ja grovt talat så stämmer det ja.
Givetvis finns det variationer. Finns många tjejer som inte ser det så och många killar som heller inte fungerar lika dant.

ihafffl:

guys try to figure out whether she likes him or not, which kills the attraction for her

Ja detta är ju den klassiska anledningen till att efterhängsna killar hamnar i ''The friendzone''. Många tjejer vill undermedvetet ha en stor, stark kille som tar hand om dom och detta skapar en attraktion.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Ja detta är ju den klassiska anledningen till att efterhängsna killar hamnar i ''The friendzone''.

Vänzonen är bara något som patetiska killar kommit på som en bortförklaring till varför de inte kan få tjejer. Det finns inget som säger att någon kan gå från "vänzon" till "tillsammanszon" hur länge de än har känt varandra, det närmaste man kommer är kinshipteorin där kvinnor ser killar antingen som män eller bröder, och där killar ser tjejer som antingen fruar eller systrar, men detta stämmer bara in på vissa samhällen som ofta är väldigt primitiva.

Pseudo-filosofi som blivit förstorat iom romantiska komedier och high school-filmer är inget man ska inkorporera i sin livssyn. Vänzonen existerar bara om du själv godtar den.


   
SvaraCitera

Ja, varför vill kvinnor ha badboys med utstrålning? Haha!

Bra sex gissar jag på.

Dold text: Neeej, ta inte allt så seriöst..


   
SvaraCitera