Aviseringar
Rensa alla

Ursäkter


Ämnesstartare

En som är sann o som funkade var att min dator krashade med alla mina arbeten på den [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tro inte på alla dessa männskor! En del lärare är de mest lättlurade töntarna i världen[no-no]. Men man ska inte säga ngt[no-no], man ska spela teater. När läraren frågar om läxan kan man bara se förvånad ut och säga: "Oj, vad då för läxa?" Det gäller bara att framstå som något disträ och litet korkad, om lärarna gillar en tror de oftast på en om man kan spela på det viset.

Går inte att använda mot lärare som ogillar en, de misstror ju en hur trovärdig man än är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

De fattar att du ljuger, de är inte så jävla dumma.

MEN BA HALLÅ, de är läärare, typ hela dyma, fattar lixxom ingentiing ju [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"tappade böckerna i toaletten/badkaret!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

En som är sann o som funkade var att min dator krashade med alla mina arbeten på den

en sann ja

Ending Jon:

"Min mamma dog, vilket gjorde mig lite smått förtvivlad så jag glömde bort skolan"

Kanske inte så smart i för sig

nej, men man kan testa 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slashy:

min hund åt upp läxan

Haha den körde jag med en gång. Det roliga var att det var sant. Min hund tror att allt gjort av papper, inklusive kartong, är mat.


   
SvaraCitera

"jag skickade uppsatsen på mail" har använt den tusen gånger, skicka ett mail och låtsas att du glömmer bifoga filen eller att det blivit nåt tekniskt krångel [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera