Aviseringar
Rensa alla

USA 2010!


SuperFly77:

Nää, min MorBrors bil. Vi ska inte hyra nån bil. [crazy]

Är han en Italiensk-Amerikansk småhustler i 50 årsåldern med brylkräm, Smith & Wesson och en sliten Cadillac? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

Kanske, jag tjatar på mamma just nu. Hon ska jobba där igen, i 2 månader... "MEN SKOLAN DÅ?" kontrar hon men kan jag inte bara få skita i skolan för en gångs skull? 😀 jag vill hem

Haha, hoppas du lyckas. Vilken stad? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Är han en Italiensk-Amerikansk småhustler i 50 årsåldern med brylkräm, Smith & Wesson och en sliten Cadillac?

Haha, nää. Långt ifrån det. [wink]


   
SvaraCitera

SuperFly77:

Haha, hoppas du lyckas. Vilken stad?

Västkusten, lite överallt. Först till en mindre stad där jag bott tidigare, sedan kanske till LA och San Diego. Men bara kanske x_x


   
SvaraCitera

SuperFly77:

Haha, nää. Långt ifrån det. [wink]

booooring [zzz]


   
SvaraCitera

SuperFly77:

Inget att skämmas för. En liten del till varför jag åker till USA är för att se en Basket-Match, som jag än inte har gjort.

Nice, fast jag skulle välja Kanada före.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Nice, fast jag skulle välja Kanada före.

Haha, har varit där också. Bilade från Washington DC till Kanada, Toronto. Och var nere vid Niagarafallen, hur sjukt som helst! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

Västkusten, lite överallt. Först till en mindre stad där jag bott tidigare, sedan kanske till LA och San Diego. Men bara kanske x_x

Coolt. Hoppas du lyckas iallafall..! Och när har din mamma tänkt och börja jobba där?


   
SvaraCitera

SuperFly77:

Haha, har varit där också. Bilade från Washington DC till Kanada, Toronto. Och var nere vid Niagarafallen, hur sjukt som helst! [crazy]

ÅÅÅ[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

booooring [zzz]

Hhahaha. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

ÅÅÅ[smile]

Ska fan börja spara pengar nu, så att jag kan åka dit igen, när jag blir äldre!


   
SvaraCitera

SuperFly77:

Gör det fan, älskar det där landet! Hur soft som helst.

hatälskar usa, det är ett skitland egentligen. men det vore rätt spännande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bourgeoisie:

hatälskar usa, det är ett skitland egentligen. men det vore rätt spännande.

Haha, förstår dig. Men ändå hur coolt som helst, landet är jävligt coolt..! Vet faktiskt inte varför. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och luften är så jävla Tung där..! Om man är van vid Sverige's luft, kommer man verkligen inte vara van vid USA's...!


   
SvaraCitera

SuperFly77:

Coolt. Hoppas du lyckas iallafall..! Och när har din mamma tänkt och börja jobba där?

Ett par månader över våren


   
SvaraCitera