Forumet - USA 2010

USA 2010

302 0 14

Spana också in:

New York City:

Vart i USA ska du till?

Haha, jag ska till Washington, DC, Virginia. [smile]

Jolly:

Och vrf ska du till usa [smile]

Min syrra bor där, och jag har en massa släktingar också. [smile]
Btw, har ni varit i Kings Dominion, för jag ska åkda dig, 2dagar efter att jag har vart där.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag har blåa skor:

Nope, var där för några månader sedan.

Vart i USA? [smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

New York City:

Jag bor redan har.

NicE! Hur länge har du bott där?
Jag har blåa skor:

Denna gången var jag i Boston, Niagara och New york.

Förra gången var man i San fran, LA och Las vegas.

Sjuuuukt nice.

Nasta gang maste du ner till Florida! Miami och Key West!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

SuperFly77:

Haha, jag ska till Washington, DC, Virginia.

Jag var dar i Februari.
D.C. ar vacker stad! Alla museum ar gratis, sa passa pa!

Sommartid blire mycket hett
SuperFly77:

Att vdet är en vacker stad.. Mycket sant! Men museum, det visste jag inte? Är allt gratis? Vad kan man göra där? Vad finns det för utställnngar liksom.

Ja, alla museum ar gratis, forutom Madame Taussant vilket kostar runt $10. Det finns massvis med museum i Washington D.C. Ta med dig en gratis karta fran hotell och kika runt staden.
Sen sa finns det massvis med vita vackra byggnader som ar gratis att besoka, sasom Washington Monument, Memorials, White House o mkt mer! Jag var dar under vintertid, vilket var kallt. Men ska du dit pa sommaren finns sakert mer utestallningar och sant.

Fast shopping ar ingenting for D.C, mest sightseeing.

Jag har blåa skor:

o: Är det nice där? Vill dit.

Absolut!

Du kan aven ta endags kryssning fran Fort Lauderdale (20 min fran Miami) till Freeport, Bahamas for bara $50 !! Buffe inkluderad!

Miami har vackra strander, basta nattliv, sportbilar, lyxiga beachhouses, party party!