Aviseringar
Rensa alla

USA låg bakom jordbävningen i Haiti


Det var Chavez som gjorde det så att han skulle kunna få dizza USA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Du är opålitlig, Woho, namnet låter inte som Svensk överklass så därför är du per definition en opålitlig, bidragsfifflande terrorist som måste övervakas och du kan därför inte delges viktig information av denna typ.

Du har lyssnat för mycket på calidris[no-no] jag lovar att jag kan bli en utmärkt rövslickare. Dina källor kan vara säkra hos mig. Du behöver inte oroa dig, jag skall bara tjalla till alla mina terroristvänner och dem håller garamterat tyst[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

calidris

Ligger bakom jordbävningen, han vill få bort alla låginkomsttagare så att hans familj kan jetsetta där i lugn och ro.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det låter ju ganska osannolikt, MEN, om det är sant. Så är det jävligt smart, för då kan dom ju skylla på att det är en naturkatastrof.
Jag menar, det kommer ju hända igen isåfall.

USAs mål är ju att minska befolkningen på jorden och skapa endast en regering.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nellie92:

USAs mål är ju att minska befolkningen på jorden och skapa endast en regering.

BS [tired]


   
SvaraCitera

looooooooool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouku:

BS

Jag visste att någon skulle säga det. Men, det är så att folk inte vill förstå vad som egentligen händer och väljer de att blunda för sanningen.

Do your own research and you will find the truth [smile]


   
SvaraCitera

Nellie92:

Jag visste att någon skulle säga det. Men, det är så att folk inte vill förstå vad som egentligen händer och väljer de att blunda för sanningen.

källa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

källa?

Finns ingen specifik källa. Man får helt enkelt öppna ögonen och börja tänka själv.

Tänker inte gå in mer på det, för alla kommer gå emot mig [crazy]


   
SvaraCitera

Nellie92:

Finns ingen specifik källa. Man får helt enkelt öppna ögonen och börja tänka själv.

Du är paranoid alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du är paranoid alltså.

Hahahah [bigsmile] kan man lugnt säga [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nellie92:

Men, det är så att folk inte vill förstå vad som egentligen händer och väljer de att blunda för sanningen.

Hahaha jaha [bigsmile] Aldrig hört detta perspektiv förut [surprised]


   
SvaraCitera

Skulle inte bli chockad om det var sant asså.. USA ska alltid förstöra länder och sen spela hjälten genom att "hjälpa dem bygga upp landet igen". [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Skulle inte bli chockad om det var sant asså.. USA ska alltid förstöra länder och sen spela hjälten genom att "hjälpa dem bygga upp landet igen". [rolleyes]

de e så sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouku:

Hahaha jaha Aldrig hört detta perspektiv förut

Hahahahah [bigsmile]


   
SvaraCitera