Aviseringar
Rensa alla

USA vs Kina (folkrepubliken)


Ämnesstartare

BrädLek:

BNP:et är en tredjedel av USAs. USA kan inte utvecklas i samma takt p.g.a deras redan extremt höga levnadsstandarder.

Precis, allt tyder på att Kina tar över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

nej tråkiga människor har inga känslor 🙁

arga människor hänger på UM, verkar som om jag har trampat på en nerv här haha :PPPpP du arg??????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geez emil snart måste du googla comebacks igen 

BrädLek:

arga människor hänger på UM, verkar som om jag har trampat på en nerv här haha :PPPpP du arg??????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Geez emil snart måste du googla comebacks igen 

heter inte amy! haha kan inte acceptera sanningen, US MasterRace emigrera till Kina plz
Kom med lite egna fräscha argument


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heja USA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den framtida stormakten är den stat som kommer klara valutakrisen och finanskrisen bäst, vilken stat det blir är svårt att säga men jag tror faktiskt inte att det är USA    


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BrädLek: BNP:et är en tredjedel av USAs. USA kan inte utvecklas i samma takt p.g.a deras redan extremt höga levnadsstandarder.

Jag hoppas dom har det bättre än Kanada iaf, för här är dom fan efter kina i utvecklingen xD


   
SvaraCitera

BrädLek: USA har aldrig förlorat ett enda krig

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Va?

Det kanske ses som att USA kryssade i Korea och Vietnammatcherna, de har aldrig torskat helt men tappat poäng på bortaplan?


   
SvaraCitera

Untouchable:
den framtida stormakten är den stat som kommer klara valutakrisen och finanskrisen bäst, vilken stat det blir är svårt att säga men jag tror faktiskt inte att det är USA    


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det kanske ses som att USA kryssade i Korea och Vietnammatcherna, de har aldrig torskat helt men tappat poäng på bortaplan?

Eller hur. De avgjorde också två världskrig och de senaste tjugo åren har alla krig avgjorts snabbt och enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BrädLek:

Eller hur. De avgjorde också två världskrig och de senaste tjugo åren har alla krig avgjorts snabbt och enkelt.

Fina killar.


   
SvaraCitera

dazed:

Det kanske ses som att USA kryssade i Korea och Vietnammatcherna, de har aldrig torskat helt men tappat poäng på bortaplan?

Men bägge kryssade matcher sågs ju som en vinst utav Sovjet. Det borde ju inte jänkarna tycka om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Men bägge kryssade matcher sågs ju som en vinst utav Sovjet. Det borde ju inte jänkarna tycka om.

Tycker Sovjet var lite av kalla krigets Stoke


   
SvaraCitera

dazed:

Tycker Sovjet var lite av kalla krigets Stoke

Kan faktiskt dra lite paralleller mellan Brezjnev och Tony Pulis!


   
SvaraCitera