Aviseringar
Rensa alla

Usch, knepigt behöver Hjälp!


soulm8
Ämnesstartare

Nu är det så här att jag har en pojkvän som jag har varit tillsammans med i ungefär 2 och en halv månad när jag nu börjar inse att jag faktiskt inte alls kan lita på honom och kanske inte alls är kär..

Jag har varit osäker om detta förhållandet länge nu faktiskt längre än vad vi har varit tillsammans. Är inte den typen som faktiskt blir tillsammans... om ni fattar hehe [crazy][wink] Killen som jag då är tillsammans med har hållt på med 2 andra tjejer både innan och samtidigt som vi varit tillsammans, även nu när han säger att han har slutat, kan jag verkligen lita på det? dessutom är han 1 år yngre än vad jag är. Men när jag träffade honom igår så slog det mig.. Om jag inte kan lita på honom varför är jag då tillsammans med honom. Jo jag älskar han, men om jag inte kan lita på honom så kommer jag bara bli sårad och jag mår redan dåligt som det är. Jag har försökt göra slut ett antal gånger men han blir då "cheesy" och säger saker som "jag älskar dig" "du har hela mitt hjärta" saker som han faktiskt inte säger när vi inte bråkar.

Jag vet inte alls hur jag ska göra då jag verkligen älskar killen men han sårar mig hela tiden , det funkar ju inte riktigt. Och jag lyckas alltid falla för hans trams. dessutom så är han en "sk8terboii" och har tid för mig 1 eller 2 gånger i veckan. trevlans

har även lyckats falla för någon annan (jag vet vi är skit mot varandra) men denna killen har varit kär i mig i 2 år utan att ens prata med en annan tjej.. Tror faktiskt inte att det har gått en dag på dessa 2 år som vi inte har smsat eller hörts av. Och jag träffade honom för någon dag sen. och då fick jag höra världens vackraste ord
"Gud vad söt du är i solen du bara skiner utav lycka !"
jag som är en av de som skojjar till det svarar då " Så jag är ful i skuggan och utstrålar sorg?"
"Nej..I skuggan är du vacker, och där kan man se vad du verkligen känner. Gå och ställ dig i skuggan" Så jag gick och ställde mig i skuggan och som om han kunde läsa mina tankar sa han
"du ser osäker och orolig ut, vad har hänt"
Något som min egen pojkvän inte ens kan tänka på, vad JAG känner. Kan ju va så att jag är 1 steg före honom i utvecklingen också..

någon som har varit med om något liknande som kan ge mig seriösa råd..

tacksam för svar


   
Citera

Med tanke på hur du stavar så är du nog ganska ung, så:
Det finns fler pojkar där ute, känner du att du inte kan lita på honom, att du bara blir sårad av honom och att han egentligen inte bryr sig om dig och blahbla så gör slut. Onödigt med en relation som du inte mår bra i, eller hur? [crazy]


   
SvaraCitera

Är väl bah dumpa å glömma om du inte är kär i kisen [no-no]


   
SvaraCitera
soulm8
Ämnesstartare

Nintendo:

Med tanke på hur du stavar så är du nog ganska ung, så:

snart 17 faktiskt [crazy]

ChickiBull:

Är väl bah dumpa å glömma om du inte är kär i kisen [no-no]

Han gör mig lycklig ibland :/


   
SvaraCitera

soulm8:

Han gör mig lycklig ibland :/

Varför nöja dig med ibland?


   
SvaraCitera
soulm8
Ämnesstartare

ChickiBull:

Varför nöja dig med ibland?

..worD där ja (:


   
SvaraCitera

soulm8:

någon som har varit med om något liknande som kan ge mig seriösa råd..

Har inte varit med om något liknande men kan ge dig ett seriöst råd[smile]

Du förtjänar bättre, och det vet du. Prata allvar med killen (om det går..) och händer det inget så ska du göra slut. Det är mitt råd till dig. Lättare sagt än gjort det vet jag, men du förtjänar som sagt bättre. Punkt.


   
SvaraCitera

är du inte kär efter 2 månader, gör slut
är du kär i någon annan efter 2 månader, GÖR SLUT


   
SvaraCitera
soulm8
Ämnesstartare

Barfota:

Du förtjänar bättre, och det vet du. Prata allvar med killen (om det går..)

han hatar att prata om sådant och så fort jag börjar så hittar han på lame ursäkter som att han måste dra / hinner inte / har inte tid...

Postorderhoran:

är du inte kär efter 2 månader, gör slut
är du kär i någon annan efter 2 månader, GÖR SLUT

jag är kär efter 3 månader
och jag är inte kär i någon annan efter 3 månader mer attraherad, eller hur man ska uttrycka sig om det


   
SvaraCitera

soulm8:

så fort jag börjar så hittar han på lame ursäkter som att han måste dra / hinner inte / har inte tid...

fyfan


   
SvaraCitera

Har han hållt på med andra tjejer förut finns chansen att han gör det igen. Du ska inte behöva ta sånt från honom. Tillit är grunden till ett bra förhållande och om han inte går att lita på, inte behandlar dig med respekt (är med andra), sårar dig och knappt har tid för dig.. vad är han då för "pojkvän"?

Efter allt han gjort tycker jag nog han har gått över gränsen. Ha ett rejält snack med han o ta inte ett nej ifrån han om han inte har "tid". Konfrontera han.


   
SvaraCitera