Aviseringar
Rensa alla

USCH o fy


Ämnesstartare

alltså dem som känner mig vet att jag ej är en FJANT

ang smärta och så

MEN FÖRIHELVETEEEEEEEEEEEEE jag vill inte operera mig

kommer ligga fakking död i typ två veckor och SVINONT i halsen

hatar att ha ont i halsen!!!!!!! BARA HALSEN TYP överallt kan jag ha ont men INTE HALSEN

kl. 07.50 imorgon kommer proceduren börja o jag e räädd för efter d

hör hon bredvid mig ligger och försöker harkla upp slem typ jag döööööööööööööööör hon har två stora färska hål i halsen.. jag har ASSTORA halsmandlar.. mina sår kommer bli gigantiska!!!!!!!


   
Citera
Ämnesstartare

Det kommer gå bra, opererade mig när jag var 5 och blev inlaggd i en vecka. Det var jobbigt men det gick ju, bara att härda ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Det kommer gå bra, opererade mig när jag var 5 och blev inlaggd i en vecka. Det var jobbigt men det gick ju, bara att härda ut.

varför en vecka???? vad opererade du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kommer gå bra [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

varför en vecka???? vad opererade du?

Ögat, en leksak penetrerade ögat och slet med sig linsen så de fick sy tillbaka den och sedan sy igen ögat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså jag är inte orolig för själva operationen jag är orolig för att ha ont efter i flera dagar 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ögat, en leksak penetrerade ögat och slet med sig linsen så de fick sy tillbaka den och sedan sy igen ögat.

herregud.. hade du mycket ont? komplikationer än idag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

varför en vecka????

för att de skulle kolla upp så att jag inte fick inflamationer i ögat plus att jag fick enorma mänder penicilin och annat via dropp. Dock se slet jag ut droppen i sömnen så fick börja ta massa sprutor istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

herregud.. hade du mycket ont? komplikationer än idag?

Inte så väldigt men fick inte kolla på ögat på några månader. Komplikationen är bara lite nedsatt syn men jag hade såpass över det normala att det nu är normalsyn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ögat, en leksak penetrerade ögat och slet med sig linsen så de fick sy tillbaka den och sedan sy igen ögat.

Åhfyfan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

för att de skulle kolla upp så att jag inte fick inflamationer i ögat plus att jag fick enorma mänder penicilin och annat via dropp. Dock se slet jag ut droppen i sömnen så fick börja ta massa sprutor istället.

okok.. måste varit tråkigt att vara där hela tiden

Dan_the_ironman:

Inte så väldigt men fick inte kolla på ögat på några månader. Komplikationen är bara lite nedsatt syn men jag hade såpass över det normala att det nu är normalsyn.

hade du sådan där ögonlapp? oh vad bra.. tur att du ej fick bestående skador.. skickliga dem är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kommer gå bra Loungie.
Kan sjunga gonattvisa för dig som lugnar och är mysig.

Tula hem å tula vall
Tula långt bort i mossen
Kål fick jag när jag kom hem, kål fick jag i påsen
Mjölken var båd gul å blå
osten fick jag lite å
Men smöret smakte jag aldrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Men smöret smakte jag aldrig

fin [cute].......... kom du på den sj 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk dig en månad fram i tiden. en baggis. fattar du hur jag tänker. man tänker efter vad skönt när det är över. blir såååå mkt skönare i hjärnan då =) mvh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Inte så väldigt men fick inte kolla på ögat på några månader. Komplikationen är bara lite nedsatt syn men jag hade såpass över det normala att det nu är normalsyn.

Notera att "ironman" i ditt namn är väl utvalt.


   
SvaraCitera