Aviseringar
Rensa alla

usch va jobbigt


Ämnesstartare

när folk tror fel och man säger att det är fel o dom ba nej 100% chans att jag har rätt och så visar det sig att de hade fel meeen konsekvenserna av att de hade fel är så oerhörda att en sådan världslig sak som vem som hade rätt och fel blir helt oviktigt...

asså typ 

"öy koppla inte in den där grejen där du kmr få en elchock och dö"

"nejdå det är inga problem ^_^"

"asså idiot du kmr dö och sen vi andra också för du är den enda som kan koden till dörren ut och syret kmr ta slut"

"ja men ja kmr inte dö ^_^"

*BZZZZZZZZZZ* *DÖD*

visst vore en sådan situation jobbig...?


   
Citera
Ämnesstartare

en idiot mindre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: en idiot mindre

ja men i det här specifika exemplet dör ju alla andra också
och oftast så dör inte idioten som straff utan det blir oftast att alla missar bussen eller så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svara i mina trådar, jag tar upp viktiga ämnen och har intressanta synvinklar


   
SvaraCitera
mynona

Ja det är verkligen irriterande. Så som då folk är irriterade på en för att man har missförstått dem, och sedan visar det sig att de har missförstått en tillbaka lika mycket. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är svettig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Ja det är verkligen irriterande. Så som då folk är irriterade på en för att man har missförstått dem, och sedan visar det sig att de har missförstått en tillbaka lika mycket.

aa exakt!!!! och när det väl visar sig hur mkt den andre har gjort bort sig är det liksom straff nog, iaf jag klarar inte av att "rub it in" 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: jag är svettig

som min pung
(ska duscha den nu)


   
SvaraCitera

FruLiten:
en idiot mindre

jobbig situation? ''en idiot mindre'' borde ju vara samma som: Ett problem mindre. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carl hitman: jobbig situation? ''en idiot mindre'' borde ju vara samma som: Ett problem mindre. 🙂

alla människor har någon gjort sig skyldiga till något idiotiskt  ^_^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: jag är svettig

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

som min pung
(ska duscha den nu)

torka med våtservett


   
SvaraCitera