Aviseringar
Rensa alla

Utan cigg.....


Ämnesstartare

Hej! 
Har ni något förslag på hur man kan göra när man inte har cigg och man vet inte hur man ska göra för att få tag på det..???  
Snälla tips så fort som möjligt... 


   
Citera
Turbo

Johanna123:
Hej! 
Har ni något förslag på hur man kan göra när man inte har cigg och man vet inte hur man ska göra för att få tag på det..???  
Snälla tips så fort som möjligt... 

Väx upp och sluta röka


   
SvaraCitera

Gå bort till affären och köp. 


   
SvaraCitera

du får väl gå ut och be folk du möter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Turbo:

Väx upp och sluta röka

Otroligt svårt... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjöhest:
Gå bort till affären och köp. 

Jag är under 18 så jag får inte... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:
du får väl gå ut och be folk du möter

Det hjälper inte med morötter


   
SvaraCitera

Turbo:

Väx upp och sluta röka

+1
Röka är så jävla ocoolt! Bara människor med dålig självkänsla som röker. Sluta betala för att dö!


   
SvaraCitera

Johanna123:

Jag är under 18 så jag får inte... 

Är du inte 18 skulle jag ju rekommendera att inte göra det. 


   
SvaraCitera

Det kan änna vara tufft i någon/ett par veckor beroende på hur omfattat beroendet är, därefter är det solsken och gröna ängar. 

Håller själv på att trappa ner, röker i princip enbart i sällskap, these days. Blir inte ett dugg sugen när jag är ensam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Det kan änna vara tufft i någon/ett par veckor beroende på hur omfattat beroendet är, därefter är det solsken och gröna ängar. 

Håller själv på att trappa ner, röker i princip enbart i sällskap, these days. Blir inte ett dugg sugen när jag är ensam.

ja. Jag har varit utan hela helgen och idag.. 
Bra att du trappar ned.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

+1
Röka är så jävla ocoolt! Bara människor med dålig självkänsla som röker. Sluta betala för att dö!

Jag vet att det inte är coolt att röka det är inte därför jag gör det.    Jag betalar helst för att dö okej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjöhest:

Är du inte 18 skulle jag ju rekommendera att inte göra det. 

okej..


   
SvaraCitera

Johanna123:

Jag vet att det inte är coolt att röka det är inte därför jag gör det.    Jag betalar helst för att dö okej?

Feel you. Var sådär jag började för 7 år sedan också, någon form av självskadebeteende. Rekommenderar sötsaker istället, såååååå mkt godare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Feel you. Var sådär jag började för 7 år sedan också, någon form av självskadebeteende. Rekommenderar sötsaker istället, såååååå mkt godare. 

okej. ja jag gör det för både för att jag är beroeende men ändå oxå för att jag mår dåligt... 
okej. nja cigg är oxå gott


   
SvaraCitera