Aviseringar
Rensa alla

Utan cigg.....


Johanna123:

okej. ja jag gör det för både för att jag är beroeende men ändå oxå för att jag mår dåligt... 
okej. nja cigg är oxå gott

Cigg smakar skit. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Cigg smakar skit. 

ne det gör det inte jag tycker att det smakar gott


   
SvaraCitera

Frågorna är egentligen:
Har du ekonomi nog att röka?
Har du tillåtelse av vårdnadshavare att röka?

Sen, är det tyvärr som så att många köper inte ut pga att det inte känns bra att köpa ut någonting som inte resulterar i något bra. Själv skulle jag aldrig köpa ut, möjligen bjuda på en cigg. max. 


   
SvaraCitera
pimpim

Gå in på nån sunkig mack eller kiosk och be om de cigg du vill ha och om de sedan ber dig visa lägg så säger du bara  att du måste ha glömt det hemma. Har du tur får du köpa ändå annars får du gå hem utan bara


   
SvaraCitera

pimpim:
Gå in på nån sunkig mack eller kiosk och be om de cigg du vill ha och om de sedan ber dig visa lägg så säger du bara  att du måste ha glömt det hemma. Har du tur får du köpa ändå annars får du gå hem utan bara

"Vill du sälja, eller vill du inte sälja, det är frågan.."

-Jag är ingen infiltratör..


   
SvaraCitera

adaq:

+1
Röka är så jävla ocoolt! Bara människor med dålig självkänsla som röker. Sluta betala för att dö!

Lika sant som religion


   
SvaraCitera

haha


   
SvaraCitera

Johanna123:

ja. Jag har varit utan hela helgen och idag.. 
Bra att du trappar ned.

Sluta då helt, onödiga pengar. Om du vill bränna pengar så kan du ge dem till mig ist Mycket glad


   
SvaraCitera

Johanna123:

Jag har varit utan hela helgen och idag.. 

Fortsätt vara utan då. Förbättra ekonomin och din hälsa på samma gång. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dunderhonung:
Frågorna är egentligen:
Har du ekonomi nog att röka?
Har du tillåtelse av vårdnadshavare att röka?

Sen, är det tyvärr som så att många köper inte ut pga att det inte känns bra att köpa ut någonting som inte resulterar i något bra. Själv skulle jag aldrig köpa ut, möjligen bjuda på en cigg. max. 

Nej jag har ingen ekonomi till det. 
Jag får för pappa men inte för mamma. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pimpim:
Gå in på nån sunkig mack eller kiosk och be om de cigg du vill ha och om de sedan ber dig visa lägg så säger du bara  att du måste ha glömt det hemma. Har du tur får du köpa ändå annars får du gå hem utan bara

Det funkar inte där jag bor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

Fortsätt vara utan då. Förbättra ekonomin och din hälsa på samma gång. 

Ne jag fick till nu  =)    Jag är glad igen nu.


   
SvaraCitera

Johanna123:

Nej jag har ingen ekonomi till det. 
Jag får för pappa men inte för mamma. 

Har man inte råd att röka så ska man inte röka.


   
SvaraCitera

pimpim:
Gå in på nån sunkig mack eller kiosk och be om de cigg du vill ha och om de sedan ber dig visa lägg så säger du bara  att du måste ha glömt det hemma. Har du tur får du köpa ändå annars får du gå hem utan bara

Ursäkten "Glömt legget hemma" är den sämsta och äldsta som finns. Funkade kanske för 15 år sen eller så när 18-årsgränsen var relativt ny, men inte nu längre. Dock är det ett bra tips att testa i turkkiosker eller liknande ställen för de är inte så nogräknade, men att använda sig av den gamla "Glömt legget hemma"-ursäkten är bara patetiskt.

Ett annat tips till dig TS är att fråga folk på stan om de kan köpa ut till dig. Håll dig dock till ungdomar (20+) typ för äldre människor brukar inte vara så pigga på att langa till minderåriga även om det inte är straffbart att langa tobak som privatperson.


   
SvaraCitera

Johanna123:

Otroligt svårt... 

Det kommer bara bli värre om du inte slutar nu


   
SvaraCitera