Aviseringar
Rensa alla

Utan flickvännen hela helgen, och andra helger, tänka på annat?


Ämnesstartare

Hej!

Ska inte träffa flikkan nu på ett tag och undrar vad jag kan göra för att tänka på andra saker istället för att tänka på vad hon gör och sånt
hon är en ärlig tjej och så men hatar ändå när hon är ute 🙁 så vad skall ja göra en helg utan henne, vill inte vara för på och låta svartsjuk hela tiden utan jag vill göra nåt annat , blir alltid sur på något sätt when she is out.

Tänker hela tiden på vad hon gör under helgen och sånt.. Det blir jobbigt för både henne och mig när jag är så misstänksam. Ska jag helt och hållet bara skita i vad hon gör och skriva sms ngn gång ibland bara? Eller inte höra av mig alls? Höra av mig hela tiden och prata med henne?

tack


   
Citera

flowrida:

Höra av mig hela tiden och prata med henne?

NEJ


   
SvaraCitera

blir också sådan om jag bara är hemma och inte gör ett skit utan bara väntar på att få träffa personen igen. brukar därför umgås med vänner eller nåt, brukar inte tänka på personen alls lika mycket då [smile]


   
SvaraCitera

skaffa dig ett liv? [cute]


   
SvaraCitera
smisk

Gud vad jobbigt :s låt henne göra sitt under helgerna, så kan ni väl ses efter och prata om det? ni är ju ändå 2 olika personer....


   
SvaraCitera

Gör nåt du tycker är kul istället och låt henne ha sitt egna liv. Tror ni båda mår bra av det.


   
SvaraCitera

Dude. Låt henne vara och låt henne prata med dig istället. Ett fel samtal kan betyda att hon gör slut och det kommer du ångra långt framåt.


   
SvaraCitera

flowrida:

Eller inte höra av mig alls?

ja


   
SvaraCitera

kan säga att jag har varit ihop med en misstänksam kille. hatade det.


   
SvaraCitera

Tja, vill du behålla henne får du nog vänja dig vid att släppa kontrollen ibland.


   
SvaraCitera

kraamisz:

kan säga att jag har varit ihop med en misstänksam kille. hatade det.

Vad gjorde han?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du skall inte ha flickvän!!!!!!!! kontrollfreak[mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

kraamisz:

kan säga att jag har varit ihop med en misstänksam kille. hatade det.

Word på det.
Fast misstänksam är nog en underdrift för den jag dejtade, galen paranoiker är nog en bättre beskrivning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oharielle:

du skall inte ha flickvän!!!!!!!! kontrollfreak

Herregud haha, så jävla illa är det inte.. Men jag är snart vid gränsen till att vara det därför frågar jag här nu 😀


   
SvaraCitera

Du klarar inte av att vara utan henne.

Tur att du har en helg för sig själv så du kan träna lite på det.


   
SvaraCitera