Aviseringar
Rensa alla

Utåtbuktande bröstvårtor


Ämnesstartare

Hej jag är en 16-årig kille som har ett problem med mina bröstvårtor.
Det är såhär att de buktar utåt. Det är som om de nästan vore lite "luftfyllda". De "bubblar ut" på något vis. Det är verkligen jättesvårt att förklara. Men när de blir styva så är de ju helt normala.

Jag tänkte att det kanske kunde ha med fett att göra men jag är inte tjock. Var det dock i 6:an men det är ju rätt längesen nu.

Så... om jag beskrivit min situation bra nog nu så hoppas jag att kanske någon vet vad man kan göra åt det.


   
Citera
Ämnesstartare

Om du har sätt "Ichi the killer" så vet du vad du ska göra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

vet du vad du ska göra!

Vadå? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Vadå? [crazy]

Dom satte fast 2 krokar genom en tjejs bröstvårtor och drog ut dom över ett bord, och tog en kniv och skar av dem! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Dom satte fast 2 krokar genom en tjejs bröstvårtor och drog ut dom över ett bord, och tog en kniv och skar av dem!

Men wtf XD Vad kollar du på egentligen? Läskiga människa.. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Men wtf XD Vad kollar du på egentligen? Läskiga människa.. [shake]

Det är typ en splatter film, det var lätt den bästa scenen, såg så smärtsamt ut! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Det är typ en splatter film, det var lätt den bästa scenen, såg så smärtsamt ut!

Jag ryser : ( Du är fortf weird som kollar på såna sjuka saker. [blush]


   
SvaraCitera

Kablash__:

Dom satte fast 2 krokar genom en tjejs bröstvårtor och drog ut dom över ett bord, och tog en kniv och skar av dem![cute]

Mys [chocked]


   
SvaraCitera

Ihjot92:

Så... om jag beskrivit min situation bra nog nu så hoppas jag att kanske någon vet vad man kan göra åt det.

Dude, det är samma för mig, det är nog genetiskt. Shit happens, pumpa bänkpress och situps så ska du se att brudarna fokuserar på annat än bröstvårtorna...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera