Aviseringar
Rensa alla

Ute efter era synpunkter. Nytt forum!


Ämnesstartare

Så. Jag hoppas på att ni kan vara de första att ge synpunkter på mitt nya forum. Jag menar inte att konkurrera med ungdomar.se men jag vill skapa ett forum inom programmering, datorer och social engineering. Kan ni bara ta en titt och bedömma temat och resten. Forumet öppnades för några timmar sedan och jag vill också ha tips på hur jag kan annonsera.

Länken är:
whitehat.comze.com

Vet, ny domän ska skaffas snart :).


   
Citera

Det är ett tomt forum som ser ut som alla andra?


   
SvaraCitera

aristoteles:

Det är ett tomt forum som ser ut som alla andra


   
SvaraCitera
Åtta

Sätt dig ned och fundera över varför någon skulle investera tid och energi i ditt forum, när det redan finns en uppsjö inom samma ämnen. De är dessutom mer välutvecklade, har en aktiv användarbas och ett etablerat rykte.


   
SvaraCitera
Tyrael

techbjörnen:

whitehat.comze.com

blev tråden borttagen från flashback så du kom hit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

blev tråden borttagen från flashback så du kom hit?

+1

Sen kan man ju undra hur han kom upp med namnet "White Hat"..
vet du ens vad det är? för det har absolut ingenting med white hat hacking att göra 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet mer än du om white hat. Så det ska vi inte diskutera. Annars så tycker jag att det finns möjligheter...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, alla vet typ vad white hat är. Men jag tycker att namnet låter snyggt och själv kan jag mycket om det. En sak till, @Åtta, mitt forum är inte som alla andra forum så jag behöver inte tänka... Jag har en idé och jag ska göra allt för att lyckas 😉


   
SvaraCitera

techbjörnen:

Okej, alla vet typ vad white hat är. Men jag tycker att namnet låter snyggt och själv kan jag mycket om det. En sak till, @Åtta, mitt forum är inte som alla andra forum så jag behöver inte tänka... Jag har en idé och jag ska göra allt för att lyckas 😉

Det går bra ser jag.

Nämn nånting "whitehat'igt" du utfört. Imponera oss..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Många saker men jag ve inte hur jag ska beskriva det. Själv så är jag ingen black hat såklart men jag föredrar att kalla mig själv en ljugråhat! 🙂


   
SvaraCitera

techbjörnen:

Många saker men jag ve inte hur jag ska beskriva det.

Ok, så vad ska du göra för att få ditt nya forum framgångsrikt?


   
SvaraCitera

åh shit din personlighet i d1a tråd fick mig att inte ens vilja gå in på länk1
grattis!


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Det ser riktigt bra ut, men jag tycker du borde investera i en bättre, mer beskrivande domän. dyslektiska-skiddies.se är ledig, t ex.


   
SvaraCitera