Aviseringar
Rensa alla

Utebliven mens 6 veckor...gravid?!


Ämnesstartare

Var 6 veckor sen jag fick min mens senast, äter minipiller, men vene om de kan ha kommit igenom. Väger ganska lite, bmi på 16,5 så kanske pga det fast e lite osäker. Inte märkt nåt på min kropp. vågar inte testa om jag e gravid, men hur stor är risken att jag är det? bör jag vara orolig?


   
Citera

Mchaaa:

vågar inte testa om jag e gravid

Varför? [confused]


   
SvaraCitera

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Varför? [confused]

Rädslan av att få ett positivt svar...


   
SvaraCitera

men ta och testa dig då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

[mad]

Va?


   
SvaraCitera

Mchaaa:

Rädslan av att få ett positivt svar...

Man får tänka på vad som kan hända. När man väl har gjort det kommer det kännas som en lättnad.

(tror inte att du är gravid, men kolla, det ska man alltid göra)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

(tror inte att du är gravid, men kolla, det ska man alltid göra)

Jo jag vet att jag måste, men det är svårare än man tror. Varför tror du inte det?


   
SvaraCitera

Mchaaa:

Jo jag vet att jag måste, men det är svårare än man tror. Varför tror du inte det?

Du har inte missat preventivmedel, du kan ha oregelbunden mens (dock så borde det vara senaste laget nu att du får den) och så kanske har med din vikt att göra. Har ingen koll på BMI men om man är väldigt underviktig försvinner mensen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Du har inte missat preventivmedel, du kan ha oregelbunden mens (dock så borde det vara senaste laget nu att du får den) och så kanske har med din vikt att göra. Har ingen koll på BMI men om man är väldigt underviktig försvinner mensen.

den bör ha kommit för länge sen, men nej. Har inte slarvat med pillren. Börjar bli orolig men jag får väl testa mig...enda sättet att veta.


   
SvaraCitera

Mchaaa:

den bör ha kommit för länge sen, men nej. Har inte slarvat med pillren. Börjar bli orolig men jag får väl testa mig...enda sättet att veta.

Precis.


   
SvaraCitera

Mchaaa:

Rädslan av att få ett positivt svar...

Och kunna göra något åt barnet i tid? Typ abort?

Nä bättre att gå och vänta tills det är försent.. [crazy]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Nä bättre att gå och vänta tills det är försent..

Har hört att man kan sälja barn för en rejäl slant nuförtiden. [cool]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Har hört att man kan sälja barn för en rejäl slant nuförtiden. [cool]

Äre så? Najs [smile] annars kan man ju bara slänga det i skogen


   
SvaraCitera

Dumma människor borde inte få ha sex övht då det finns en risk att de förökar sig. [mad][mad]


   
SvaraCitera