Aviseringar
Rensa alla

Utgång i Uppsala?


Såsig:

Hur gammal är du själv?

Är inne på mitt 19:de levnadsår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Aha, känner du verkligen ingen här? [chocked]

Flytt pga plugg eller?

Jo, alltså jag känner folk lite grann... Flyttade dels för plugg, dels för att min kille bodde här. Sen gjorde vi slut, och de jag kände kände jag mest genom honom, så typ hela umgängeskretsen försvann i ett slag, hah.
Börjar ny kurs (klass) i vår, så jag kommer förhoppningsvis ut bland folk igen då:) Men det är liksom om 1,5 månad, svårt att veta hur man ska bonda med folk till dess tycker jag[confused] ...


   
SvaraCitera

schism:

är du också uppsalabo eller?

Nej, men jag vill gärna bo där [sad]


   
SvaraCitera

Såsig:

Jo, alltså jag känner folk lite grann... Flyttade dels för plugg, dels för att min kille bodde här. Sen gjorde vi slut, och de jag kände kände jag mest genom honom, så typ hela umgängeskretsen försvann i ett slag, hah.

Ahaaaaaaaaa knepigt.

Såsig:

Börjar ny kurs (klass) i vår, så jag kommer förhoppningsvis ut bland folk igen då:) Men det är liksom om 1,5 månad, svårt att veta hur man ska bonda med folk till dess tycker jag[confused] ...

Mm, i värsta fall är det bara att gå och sätta sig framför baren och se uttråkad ut(var som helst) och folk..erhm..killar kommer vara som iglar, förutsatt att du ser hyfsad ut. [crazy]


   
SvaraCitera

Cacaoxo:

Nej, men jag vill gärna bo där [sad]

Haha, varför det? Finns väl inget bra med denna stad egentligen. [cute]


   
SvaraCitera

mäh bor inte där[sad]


   
SvaraCitera

schism:

Haha, varför det? Finns väl inget bra med denna stad egentligen.

Gillar att det inte är för mycket stress. Fina gamla byggnader. Gångavstånd till nästan allt i centrum.


   
SvaraCitera

schism:

Haha, varför det? Finns väl inget bra med denna stad egentligen.

För att jag bor i en liten tråkig stad där alla känner varandra.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Gillar att det inte är för mycket stress. Fina gamla byggnader. Gångavstånd till nästan allt i centrum.

Gångavstånd till allt är det för att det är så litet. xd

men visst, det är helt ok. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Mm, i värsta fall är det bara att gå och sätta sig framför baren och se uttråkad ut(var som helst) och folk..erhm..killar kommer vara som iglar, förutsatt att du ser hyfsad ut. [crazy]

Haha, ja jag vet! Men det ledde bara till en gratis fylla och hångel[cute]

OF 5:

bor inte där[sad]

[mad][blush]

My dreams are her:

Gillar att det inte är för mycket stress. Fina gamla byggnader. Gångavstånd till nästan allt i centrum.

Word. Och nationerna är mysiga och spriten billig!


   
SvaraCitera

Cacaoxo:

För att jag bor i en liten tråkig stad där alla känner varandra.

det låter som uppsala, fast inte riktigt hehe

Såsig:

Haha, ja jag vet! Men det ledde bara till en gratis fylla och hångel[cute]

and the problem is...?

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Såsig:

Haha, ja jag vet! Men det ledde bara till en gratis fylla och hångel[cute]

Som om du är ute efter något annat lol


   
SvaraCitera

Såsig:

Och nationerna är mysiga och spriten billig!

Har inte varit på nationen ännu.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

and the problem is...?

Lounge fact:

Som om du är ute efter något annat lol

Haha. Nej, seriöst. Det tar nästan 10 h med tåg att komma till mina kompisar, jag har ingen att umgås med här och har nyss brutit mig ur ett dåligt förhållande. Jag är inte ute efter killar som ser mig endast som ett potentiellt ons, utan snarare en kompis. (Väldigt gammalmodigt.)


   
SvaraCitera

Såsig:

Haha. Nej, seriöst. Det tar nästan 10 h med tåg att komma till mina kompisar, jag har ingen att umgås med här och har nyss brutit mig ur ett dåligt förhållande. Jag är inte ute efter killar som ser mig endast som ett potentiellt ons, utan snarare en kompis. (Väldigt gammalmodigt.)

Trevligt, men alla killar som kommer erbjuda sig i denna tråd kommer vara ute efter knull


   
SvaraCitera