Aviseringar
Rensa alla

Utnyttjad?


Ämnesstartare

Det här vänder sig främst till tjejer...men killar får oxå svara om ni vill....

Tänder du nånsin på tanken att bli utnyttjad sexuellt? Att liksom inte ha nåt alls att säga till om utan att killen (killarna?) gör typ lite vad de vill med dig... Kanske låter sjukt...? Men har hört att det ska vara ganska vanligt med typ våldtäksfantasier... Alltså inte att bli våldtagen på riktigt!!!!


   
Citera

I en sådan situation så är det ändå JAG som GER makten till killen, således är det på bådas villkor och inte enbart hans. Om min partner hade börjat förgripa sig på mig utan att vi diskuterat det innan hade jag sett det som våldtäkt, men om saken har diskuterats så hade jag sett det som okej.

Därför är det våldtäkt på låtsas eftersom det är ett gemensamt beslut. Tror att det är väldigt få som tänder på att bli våldtagna på riktigt (även om sådana naturligtvis finns).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men ge dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Därför är det våldtäkt på låtsas eftersom det är ett gemensamt beslut. Tror att det är väldigt få som tänder på att bli våldtagna på riktigt (även om sådana naturligtvis finn

gurkmeja:

på tanken


   
SvaraCitera
talrik

mitt ex va sån, hon ville att jag skulle visa vem som bestämde, hett men inte alltid. killen har ju åsså känslor :$ aldrig örfilat nån brud till exempel men hon gillade att strypas. finns massor av olika tillvägagångssätt.

uppenbar: spot on..[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mnja, inte längre än till rollspel. Alltså vi låtsas att jag inte har någonting att säga till om, men om jag verkligen inte skulle vilja fortsätta eller så, så kan jag säga det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

I en sådan situation så är det ändå JAG som GER makten till killen,

jo, men precis.. om man är överens om det och så och båda vet vad man vill och så... [smile]

talrik:

aldrig örfilat nån brud till exempel men hon gillade att strypas.

har aldrig fattat det där med att bli strypt...men kanske funkar..?


   
SvaraCitera
Hail
 Hail

Alltså, meningen var ju att man själv, av egen vilja, skulle överlåta sig helt till killen.

Tända på det? Hmm, kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Mnja, inte längre än till rollspel. Alltså vi låtsas att jag inte har någonting att säga till om, men om jag verkligen inte skulle vilja fortsätta eller så, så kan jag säga det.

ja...att man har ett stoppord typ... [cute]


   
SvaraCitera
talrik

gurkmeja:

har aldrig fattat det där med att bli strypt...men kanske funkar..?

tror grejjen e den att hon känner sig helt i mitt våld. stryper inte så luftstrupen trycks ihop eller nått, d e obehagligt och man hostar. det gäller att strypa runt hela halsen med samma tryck så känslan är optimal men inte fuckar alltför mycket med luftintaget! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

talrik:

det gäller att strypa runt hela halsen med samma tryck så känslan är optimal men inte fuckar alltför mycket med luftintaget!

hehe, ok... [crazy]
mja, föredrar nog bara smisk på rumpan då och att han håller i mitt hår... [cute]


   
SvaraCitera
talrik

gurkmeja:

mja, föredrar nog bara smisk på rumpan då och att han håller i mitt hår... [cute]

håret e najs, älskar själv att bli sliten i det [blush] bästa är i duchen bakifrån, stående. då sliter jag gjärna bak huvudet i håret och biter henne i nacken! [cute]

snacka snuskit då?
aldrig riktigt fattat det, närmaste jag kommit tror jag nog är att få tjejjen att säga hur mycke hon vill ha mig och min "penis" (vi håller det lite rumsrent iaf ;D). hur snackar man värsta snusk då? måste ju låta mäkta töntigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

talrik:

håret e najs, älskar själv att bli sliten i det bästa är i duchen bakifrån, stående. då sliter jag gjärna bak huvudet i håret och biter henne i nacken!

hehe jo det är najs...men föredrar nog i sängen eller kanske soffan istället för duschen....eller över köksbordet... [smile]
men jag vill inte bli biten i nacken! [cry]

talrik:

snacka snuskit då?

hehe, jo det är hett...men är oftast killen som brukar säga saker här... [blush]


   
SvaraCitera
talrik

ennie:

hatar dig

[tard]

gurkmeja:

eller över köksbordet... [smile]

käksbordet, framifrån, tjejejn sitter på kanten. -ryser av välbehag-


   
SvaraCitera