Aviseringar
Rensa alla

Utnyttjar han mig?


Ämnesstartare

Jag har träffat en kille i 3 månader, jag har känslor för honom och haft länge. Vi träffas för att ha sex då han säger han inte vill ha något förhållande just "nu" och jag säger också så bara för att få vara med honom. När vi är har vi det jätte mysigt och myser jätte mycket efter sex vilket kk inte ska göra. Sen när han har lämnat mig så hör han knappast av sig och skriver aldrig, kanske kan få en snapchat från honom. Fick reda på att han hade sagt till en kompis att jag var ett engångsligg och att jag skulle gå tillbaka till mitt ex och därför hade vi inte träffat mer sa han, det stämmer givetvis inte. Och sedan sa han att han är trött på att vara singel, förstår inte riktigt. Känner mig så utnyttjad. Ska man snacka med honom?, men vågar inte.


   
Citera
reben

han verkar inte va nå kap direkt


   
SvaraCitera

rumpapan: vilket kk inte ska göra

ne det står tom i arbetsbeskrivningen! Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo kk är ju utnyttjande. Men det är svårt att beskriva. När vi är så är det som att vi är ihop och pratar som att vi vore ett par


   
SvaraCitera

som reben skrev 

skit i honom 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet att jag borde, men kan inte kommer över honom, jag tänker på honom jämt och säger att jag ska dissa honom men ändå gör jag inte det..

FruLiten:
som reben skrev 

skit i honom 


   
SvaraCitera

rumpapan: myser jätte mycket efter sex vilket kk inte ska göra

Är väl helt upp till dom som är kk vad man skall göra o inte göra..? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Är väl helt upp till dom som är kk vad man skall göra o inte göra..? 

Jo men alla kk jag har haft har vi haft sex och sen har man gått..och stort sätt alla jag känner gör också så 


   
SvaraCitera

rumpapan:

Jo men alla kk jag har haft har vi haft sex och sen har man gått..och stort sätt alla jag känner gör också så 

Inte vart så mellan mig o nån av mina kk's. Och inte heller mellan mina polares så är upp till varje kk-par o bestämma 


   
SvaraCitera

Men förstår inte riktigt din förvirring, han säger att han bara vill ha sex med dig och inget förhållande. Han är ganska öppen med vad han är ute efter, känner du dig utnyttjad eftersom era känslor inte är ömsesidiga råder jag dig till att avverka eran kk-relation. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förvirrar mig själv för ena dagen vill jag ha honom och ena dagen vill jag inte.


   
SvaraCitera

det verkar jobbigt att ha känslor för honom men han har tydligen inte tagit dig på allvar. och då är han ingen som förtjänar dig heller.


   
SvaraCitera

han utnyttjar dig inte i min mening, problemet är snarare hos dig.


   
SvaraCitera