Aviseringar
Rensa alla

Utöjning av Industrial???


Ämnesstartare

Skaffade Industrial för många många månader sedan och har fått ett ganska stort problem. Varje gång jag ska sätta in en barbell så gör det så förbannat ont!! Det finns bara en enda barbell som jag kan använda som är jätte smal (hur många millimeter exakt vet jag inte) Jag Kan få in den hur lätt som helst utan att det gör ont. Problemet är att den är så ful! Det finns ingenstans på nätet eller butiker där jag kan köpa en vanlig industrial barbell i den "storleken". Har köpt en ny som är 1,6. (minsta som finns) Det svulnade genast upp och det gör fruktansvärt ont!

Är det verkligen meningen att jag ska försöka töja ut hålen?? I så fall hur!? T_T


   
Citera
Ämnesetiketter

que?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NanoSilva:

Varje gång jag ska sätta in en barbell så gör det så förbannat ont!!

Självklart gör det ont om du stoppar i en tjockare industrial än hålets storlek[zzz]

En industrial har sjukt lång läkningstid, därför blir det irriterat om man byter innan den är läkt, min kan fortfarande bli irriterad och jag tog den 2009.

Har du kvar läkstaven? I såna fall kan du pröva med den. Annars kan du ju snacka med piercaren som kan kolla hur det ser ut osv.


   
SvaraCitera

Skulle gå till piercaren så denne också får titta på hur det ser ut istället för att ta råd från internet, faktiskt. Denne kan säkert avgöra hur många mm din nuvarande är och om det finns någon du kan trappa upp med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Självklart gör det ont om du stoppar i en tjockare INDUSTRIAL än hålets storlek[zzz]

Jag undrade bara eftersom det inte finns en enda barbell som säljs i mindre än 1,6. Tyckte det var lite skumt

Min Industrial har redan läkt. jag har haft den jätte länge och det gör inte ont alls. Bara om jag byter från mina "läkstavar" eller min tunna barbell.

framtidstron är död:

Skulle gå till piercaren så denne också får titta på hur det ser ut istället för att ta råd från internet, faktiskt. Denne kan säkert avgöra hur många mm din nuvarande är och om det finns någon du kan trappa upp med.

Jag har fått svar på min fråga desperata fråga från en piercare nu och vet att jag måste töja ut det ^^''

Tack för svaren!! : D


   
SvaraCitera