Aviseringar
Rensa alla

Utomjordingar?


Ämnesstartare

Tror ni att det finns utomjordingar?
Jag tycker att det är kul att fundra på det.

Det finns nåt ställe i usa area 51 eller vad det hette, där man har hittat ett ufon och rymdvarelser som hade kraschat. Men usa:s förra president ville inte visa det för folket så det har hållits hemligt. Men nu vill deras nya president visa det för folket.
Har jag förståt det rätt eller har jag helt fel så rätta mig.

Och snälla, klaga inte på min stavning, jag vet att den är usel xD

area_51.jpg


   
Citera

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Ja om vi visste att utomgjordningar krashat på jorden så skulle vi ju veta att det fanns?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att dom finns vi kan ju inte vara dom enda i universum. Men jag tror inte att dom har varit på jorden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Ja om vi visste att utomgjordningar krashat på jorden så skulle vi ju veta att det fanns?

Jo, men det kan ju bara vara en myt som jag har hört 😛


   
SvaraCitera

Natha_tha_fighter:

Jo, men det kan ju bara vara en myt som jag har hört 😛

Det... är antagligen bara en myt. Tror själv inte på att "aliens" har haft sådan avancerad teknik att de skulle kunna ta sig hit ens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Det... är antagligen bara en myt. Tror själv inte på att "aliens" har haft sådan avancerad teknik att de skulle kunna ta sig hit ens.

Nä, det har jag oxå tänkt på... I fall dom skulle ha lyckats tagit sig hit så skulle dom vara mycket smartare och mer utvecklade än oss[confused]


   
SvaraCitera

Natha_tha_fighter:

mycket smartare

Nej. Kunskap visar inte hur smarta de är, de kanske har funnits mycket längre än oss?

Natha_tha_fighter:

mer utvecklade

Ja. Uppenbarligen...


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera