Aviseringar
Rensa alla

Utomjordning eller bluff?


Ämnesstartare

Vad tror ni, Um:are?
Diskutera!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5738113.ab


   
Citera

Tror Michael Jackson var från Uranus


   
SvaraCitera

Ytterligare material till Discoverys "Bluff och båg"-program. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser ju ut som en apa [n]


   
SvaraCitera

orkar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Podsol:

ser ju ut som en apa

jag håller med. ödla? WTF! XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FYFAN:

jag håller med. ödla? WTF! XD

Elin, de sa att den har ett skelett som liknar ödlans, inte att den ser ut som en ödla i utseendet? Förövrigt så sa de ju att den liknar en människa i utseendet, och människan i sin tur är ju lik en apa. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Katz:

Elin, de sa att den har ett skelett som liknar ödlans, inte att den ser ut som en ödla i utseendet? Förövrigt så sa de ju att den liknar en människa i utseendet, och människan i sin tur är ju lik en apa

haha ja, chris .. jag har inte sagt att den har utseende som en ödla, men de sa att de hade en skelettstruktur som en ödla .. lr nått sånt *dont know*. Men det tycker inte jag x)


   
SvaraCitera

Bluff [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FYFAN:

Men det tycker inte jag x)

Haha, du kan inte "tycka" att ett djurs skelett liknar ett annat, antingen gör det det, eller inte. De menar att skelettet är uppbyggt som ödlans, alltså, skelettets vikt osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Katz:

Haha, du kan inte "tycka" att ett djurs skelett liknar ett annat, antingen gör det det, eller inte. De menar att skelettet är uppbyggt som ödlans, alltså, skelettets vikt osv.

klart man kan tycka! Man kan inte tycka rätt eller fel! det är N E U T R A L T att tycka Chris XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju Gollum, ser ni inte det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Insert name here:

Det är ju Gollum, ser ni inte det?

det kan ligga någonting i det du säger! [surprised][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FYFAN:

det kan ligga någonting i det du säger! [surprised][love]

Tolkien hade rätt hela tiden! [surprised] Nu är det bara att få tag på härskarringen!


   
SvaraCitera

Det är det folket vill att det ska vara. Tror inte att den är från en annan planet, nej. Kanske en annan art som blivit utdöd men inte att den kommit hit med rymdskepp.


   
SvaraCitera