Aviseringar
Rensa alla

Utomlands i sommar


Ämnesstartare

Så vart ska man i sommar?

Jag vill till ett ställe:
med billig alkohol
strand
pool
heta killar
billigt att leva


   
Citera

I princip alla resemål inkluderar det där.
Heta killar vet jag dock inget om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

I princip alla resemål inkluderar det där.

njaa.. det är rätt dyrt att leva på många ställen. tänkte mig ngt populärt 🙂


   
SvaraCitera

sandrajosephine:

njaa.. det är rätt dyrt att leva på många ställen.

sandrajosephine:

tänkte mig ngt populärt 🙂

De flesta ställen är populära.

Men ok jag ska inte vara så jävla dryg. Thailand. There you go. Hard to figure that out fo' yaself?


   
SvaraCitera

thailand eller goa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Men ok jag ska inte vara så jävla dryg. Thailand. There you go. Hard to figure that out fo' yaself?

hehe.. jag tittar ju runt, men tänkte att folk kunde berätta vad de tycker om de olika ställena de varit på 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

thailand eller goa

låter mysigt 🙂


   
SvaraCitera

åk till ibiza och recensera så jag vet om jag och mina vänner ska åka dit efter studenten eller inte [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jag säger Sitges. Stad i Spanien som är, visserligen, en erkänd bögstad (yeah på killarna där) och det borde vara billigt där eftersom det är någorlunda okänt. Hett partyliv må jag säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batterseabardot:

Jag säger Sitges. Stad i Spanien som är, visserligen, en erkänd bögstad (yeah på killarna där) och det borde vara billigt där eftersom det är någorlunda okänt. Hett partyliv må jag säga.

inte så sugen på bögkillar 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibiza


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibiza - kan inte uttala mig
marmaris turkiet - allt du fråga efter, fast vi hade nog tur med killarna [rolleyes]


   
SvaraCitera

ok men blondinbela tyckte mallorca, palam, var jättefint oc hbra med trevliga restauranger men det var ingen vidare shoppingstad. sedan blir det ju en jätte bra semesterplats när bela är där för då kan man ju träffa henne [crazy]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera