Aviseringar
Rensa alla

utomlandsresa som ungdom


Ämnesstartare

Hej! Jag och mina två kompisar, som nu är 17 och 16 år, funderar starkt på att åka utomlands nu i sommar. Då både jag och mina kompisar inte kommer att vara 18 år så funderar vi lite på vart man skulle kunna åka om man vill kunna komma in på lite klubbar osv. Vi vill ju åka till något varmt ställe med sol och bad, men vi vill även inte behöva sitta inne på vårat hotellrum hela kvällarna, vi vill ju kunna gå ut och ha roligt även fast vi inte har åldern inne.

Så då ber jag er att hjälpa oss lite med era erfarenheter och vart ni tycker att vi ska åka.
Tack på förhand!


   
Citera

Bättre att vänta tills ni är 18 [wink]


   
SvaraCitera

rhodos
ayia napa
alanya


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, nej vi har tyvärr inte tålamod till det [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, nej vi har tyvärr inte tålamod till det [bigsmile]


   
SvaraCitera

det är alla ställen där de aldrig kommer legga er.

Har bara varit på rhodos och det var kul!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

det är alla ställen där de aldrig kommer legga er.Har bara varit på rhodos och det var kul!

Var du under 18 när du var där? Och när var det? För det skulle vara ganska trist om vi åkte dit och sen får vi inte komma in någonstans [smile]


   
SvaraCitera

I Danmark dricker man lagligt när man är 16. Det är varmt där på sommaren också så åk dit [bigcheers] Eller är den nordiska sommaren inte tillräckligt varm?


   
SvaraCitera

österut är de inte så nog a med det där har jag hört.


   
SvaraCitera

mrman:

Bättre att vänta tills ni är 18

Amandaaoh:

aha, nej vi har tyvärr inte tålamod till det

Gör det bara! Ni har haft tålamod i 17 år liksom! [cool]


   
SvaraCitera

Skulle köra på nåt av de här lätt om jag hade råd![party]

Fingerprints:

rhodos
ayia napa
alanya


   
SvaraCitera

skulle aldrig släppa iväg mina ungar utomlands förrän de var åtminstone 18...


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

I Danmark dricker man lagligt när man är 16. Det är varmt där på sommaren också så åk dit Eller är den nordiska sommaren inte tillräckligt varm?

Ja vi har faktiskt funderat på att åka dit också, men vi vill ju kunna sola och bada också [smile]


   
SvaraCitera

Amandaaoh:

Var du under 18 när du var där? Och när var det? För det skulle vara ganska trist om vi åkte dit och sen får vi inte komma in någonstans

haha jag var 18 men det finns inga dörrvakter där


   
SvaraCitera