Aviseringar
Rensa alla

utomlandsresa som ungdom


Amandaaoh:

Ja vi har faktiskt funderat på att åka dit också, men vi vill ju kunna sola och bada också

Det går att sola och bada där på sommaren [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

haha jag var 18 men det finns inga dörrvakter där

Men när du köpte saker i baren då? Ville dom inte kolla leg då heller? [smile]


   
SvaraCitera

Amandaaoh:

Men när du köpte saker i baren då? Ville dom inte kolla leg då heller?

Aldrig. Lovar dig, såg fjortonåringar springa runt där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Aldrig. Lovar dig, såg fjortonåringar springa runt där

Det låter ju skitbra!! Tack för tipset! [bigsmile]


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Ska till Grekland i sommar med två kompisar, vi är alla 16 år och jag har kollat runt lite överallt och 9 av 10 har sagt att det inte finns en jävel som kollar leg. Kör på Rhodos eller något!


   
SvaraCitera

larssonhelen:

Ska till Grekland i sommar med två kompisar, vi är alla 16 år och jag har kollat runt lite överallt och 9 av 10 har sagt att det inte finns en jävel som kollar leg. Kör på Rhodos eller något!

vad säger mamma och pappa om detta?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vad säger mamma och pappa om detta?

De skrev på lappen till fritidsresor med ett leende på läpparna! Resan är redan bokad och klar.


   
SvaraCitera

larssonhelen:

De skrev på lappen till fritidsresor med ett leende på läpparna! Resan är redan bokad och klar.

De måste vara födda i år. Eller så ser de det som ett gyllene tillfälle att bli av med dig!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

De måste vara födda i år. Eller så ser de det som ett gyllene tillfälle att bli av med dig!

Nah, min mamma har själv varit i Kos och vet att det är ett hejdundrande nattliv där. Dock ska det ha tonats ner lite nu har jag hört, men vem vet.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vad säger mamma och pappa om detta?

By the way, varför är det så "farligt" att någon under 18 åker utomlands? Du får det att se ut som om det vore världens grej, vilket det absolut inte är.


   
SvaraCitera

larssonhelen:

By the way, varför är det så "farligt" att någon under 18 åker utomlands? Du får det att se ut som om det vore världens grej, vilket det absolut inte är.

Vad som framför allt är farligt är när småungar åker utomlands och super sig redlösa.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Vad som framför allt är farligt är när småungar åker utomlands och super sig redlösa.

Vem har sagt att alla ungdomar som åker utomlands åker för att supa? Haha snacka om att ha fördomar.


   
SvaraCitera

larssonhelen:

Vem har sagt att alla ungdomar som åker utomlands åker för att supa? Haha snacka om att ha fördomar.

Bland annat ts vill ju uppenbarligen supa då hon vill kunna komma in på klubbar.

Om man nu inte har intresse av att supa, eller är en barnfamilj, förstår jag inte varför man väljer att resa med charter.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Bland annat ts vill ju uppenbarligen supa då hon vill kunna komma in på klubbar.Om man nu inte har intresse av att supa, eller är en barnfamilj, förstår jag inte varför man väljer att resa med charter.

Paketresa blir mycket billigare? Kan det vara en anledning tro? Jaa det kan de.


   
SvaraCitera