Aviseringar
Rensa alla

Utseende viktigast?


Ämnesstartare

Jag har en fråga ... Det finns en kille som jag "försöker" med. Problemet är att när vi pratar om vad vi värdesätter hos en partner säger han Utseende i första hand och att personligheten inte spelar så stor roll. Så länge man har roligt tsm och hon inte tjaffsar för mkt :S

Själv blev jag väldigt förvånad för att jag tar hellre än lite "fulare" kille med en bra personlighet än typ någon sexig modell utan hjärna. ( givetvis måste man vara attraherad av sin partner).

Blev lite upprörd av detta och började ifrågasatta, uppenbarligen har han godkänt mig utseendemässigt just nu men vad händer om han träffar en snyggare brud skulle han dumpa mig för henne då :S Han kunde inte svara riktigt utan mumlade fram jo men lite roll spelar ju personlighet...

Men hans motivering är att man måste ha en as snygg brud annars mår man dåligt när man går på stan å ser någon snyggare :S Då sa jag men ne för har man en brud hemma som får än att må bra så tänker man " aja den snygga bruden på stan hade vart gött å ha i sängen men jag har bättre hemma för den tjejen kan jag leva med" då sa han bara aja vi tänker olika.. 😛

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta :O kan inte förstå att han menar allvar... han är inte en korkad kille för övrigt men värkar instabil på nåt sett när det gäller sånt här :P... jag undrar om det inte bara handlar om att han inte haft något förhållande och därför inte kan värdesätta en personlighet eftersom han inte upplevt hur det är att verkligen vara TSM med en idiot.... menar har man dom i sängen över natten klart man lär sig värdesätta bara utseende...

Frågan är ska jag satsa och hoppas att han inte vet vad han pratar om eller ska jag springa fort som fan för att inte blir sårad:P

Tänker många killar så egentligen fast vågar inte säga det lika öppet för dem vet att tjejen skulle bli förbannad?


   
Citera

Alltså grejen är att vill man ha nån med hjärna hade man valt en kille.


   
SvaraCitera

Tickstart:

Alltså grejen är att vill man ha nån med hjärna hade man valt en kille.

Haha det är så sant!! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Alltså grejen är att vill man ha nån med hjärna hade man valt en kille.


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Tickstart: Alltså grejen är att vill man ha nån med hjärna hade man valt en kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Alltså grejen är att vill man ha nån med hjärna hade man valt en kille.

Wanking BC:

Haha det är så sant!!

Chickfactor:

Tickstart: Alltså grejen är att vill man ha nån med hjärna hade man valt en kille.

så ni menar att jag inte ska vara orolig 😛 grejen är jag tror han kmr fastna för min personlighet och inte dumpa mig för en snyggare brud 😛 men vill itne att han kmr om några år typ äns röv börjat hänga lite å han typ" kvinna fixa det är osexigt för mig 😛 blir man ju nedtryckt :O " sånt hör ju inte hemma i förhållandet


   
SvaraCitera

Eh skulle inte direkt vilja vara med en som ville vara med en pga ens utseende :S


   
SvaraCitera

trexo0:

men vill itne att han kmr om några år typ äns röv börjat hänga lite å han typ" kvinna fixa det är osexigt för mig 😛 blir man ju nedtryckt :O "

Håll dig i form då, är inte bara killens uppgift.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Eh skulle inte direkt vilja vara med en som ville vara med en pga ens utseende :S

`det är judt som är så konstigt hade han vart med mig bara pga utseende så skulel det ju vara ologiskt 😛 det är ju inte som att han inte kan hitta en snyggare brud liksom :S


   
SvaraCitera

mjölk:

Eh skulle inte direkt vilja vara med en som ville vara med en pga ens utseende :S

Satsa på äldre killar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Art deco:

Håll dig i form då, är inte bara killens uppgift.

hahaha e väl inte så att man strävar efter å va tjock å ful 😛 men saker kan ju hända ... typ efter en graviditet... känns ju jobbigt å tänka att ens kille kanske dumpar än om man itne kmr i form snabbt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Satsa på äldre killar!

menar du att dom mognar med åldern och börjar värdesätta personlighet 😉 ?


   
SvaraCitera

trexo0:

menar du att dom mognar med åldern och börjar värdesätta personlighet 😉 ?

Ja, typ


   
SvaraCitera

trexo0:

`det är judt som är så konstigt hade han vart med mig bara pga utseende så skulel det ju vara ologiskt 😛 det är ju inte som att han inte kan hitta en snyggare brud liksom :S

men varför vill du ens umgås med en person som du misstänker skulle lämna dig så fort någon "snyggare" kom? det blir ju helt värdelöst för dig, han måste ju värdesätta dig för annat också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

men varför vill du ens umgås med en person som du misstänker skulle lämna dig så fort någon "snyggare" kom? det blir ju helt värdelöst för dig, han måste ju värdesätta dig för annat också

aa men det är det jag tror itne att han bara värdesätter mitt utseende 😛 tror bara itne att han fattar att han tkr om mig för personligheten oxå :P..... man blir ju snyggare med en bra personlighet you know 😉


   
SvaraCitera