Aviseringar
Rensa alla

Utseende viktigast?


Ämnesstartare

Wanking BC:

Ja, typ

då är det ju lungt 😛 behöver bar ahålla mig i form ett par år ;D sen så är han fast i vilket fall HAHA


   
SvaraCitera

trexo0:

menar du att dom mognar med åldern och börjar värdesätta personlighet 😉 ?

... .. Tror faktiskt du faller in i kategorin "snygg" rather than "brainy" [rolleyes]


   
SvaraCitera

trexo0:

då är det ju lungt 😛 behöver bar ahålla mig i form ett par år ;D sen så är han fast i vilket fall HAHA

Det är nog olika från kille till kille


   
SvaraCitera

trexo0:

men saker kan ju hända ... typ efter en graviditet... känns ju jobbigt å tänka att ens kille kanske dumpar än om man itne kmr i form snabbt?

Tio år är lite mycket, men bara du inte blir kränkt av att han peppar och hjälper dig, för bådas skull faktiskt.


   
SvaraCitera

trexo0:

men vad händer om han träffar en snyggare brud skulle han dumpa mig för henne då

Alltså... egentligen, vad spelar det för roll? Om han gick efter din personlighet kan han väl lika gärna hitta någon som har en bättre personlighet och dumpa dig för henne? Bara det att utseendet inte är en utgångspunkt som håller i längden, speciellt om det är ett seriöst förhållande, man blir fulare med åldern med andra ord, hah.
Om man har något gemensamt eller om man "klickar" är väl chanserna större att man håller längre också, för personligheten lär vara densamma som när den var för kanske 10 år sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Art deco:

Tio år är lite mycket, men bara du inte blir kränkt av att han peppar och hjälper dig, för bådas skull faktiskt.

men allt beror ju på hur det framförs:P han kan ju mena bra med säga det på ett nervärderande sett.... man vet väl att man blivit tjock 😛 bhöver ju itne påpeka å trycka ner man kan uppmuntra till förändring på ett bra sett:P


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Om han gick efter din personlighet kan han väl lika gärna hitta någon som har en bättre personlighet och dumpa dig för henne?

Touché


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

... .. Tror faktiskt du faller in i kategorin "snygg" rather than "brainy"

haha jag tror jag fixar båda delarna 😉 kör du uteslutningsmetoden om man är snygg kan man itne vara smart? 😛 ( eller så baserar du det på min stavning. man framstår rätt stupid när man stavar som en 5 åring )


   
SvaraCitera

trexo0:

😛 bhöver ju itne påpeka å trycka ner man kan uppmuntra till förändring på ett bra sett:P

Man är ju rädd att ni ska inte prioritera träningen högt. Hur säger man det på ett ickenedvärderande sätt, till en kvinna?


   
SvaraCitera

trexo0:

givetvis måste man vara attraherad av sin partner

[y] där har du mitt svar iaf. är jag attraherad o hon är en go person så behövs det inte så mycket mer [smile]


   
SvaraCitera

trexo0:

Men hans motivering är att man måste ha en as snygg brud annars mår man dåligt när man går på stan å ser någon snyggare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Om han gick efter din personlighet kan han väl lika gärna hitta någon som har en bättre personlighet och dumpa dig för henne?

yes you have a point =)

ohYEA_:

Om man har något gemensamt eller om man "klickar" är väl chanserna större att man håller längre också, för personligheten lär vara densamma som när den var för kanske 10 år sedan.

aa exakt och jag tror itne han hade stått ut med mig som han gör om det inte klickade 😛 men för mig krävs det mkt från en personlighet och han är inte så öppen när det gäller sin :S


   
SvaraCitera

trexo0:

kör du uteslutningsmetoden om man är snygg kan man itne vara smart? 😛

Eftersom den är så pålitlig ja [confused] (ÄR ironisk)
Men allvarligt, hela resonemanget, diskussionspremisserna skvallar om din påstådda intelligens. No offense.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Art deco:

Man är ju rädd att ni ska inte prioritera träningen högt. Hur säger man det på ett ickenedvärderande sätt, till en kvinna?

älskling ska vi ta en runda till gymmet jag vet att det kan va jobbigt att motivera sig sj att gå träna bort bäbiskilona! 😉


   
SvaraCitera

trexo0:

men för mig krävs det mkt från en personlighet och han är inte så öppen när det gäller sin :S

Nu förstår jag inte.


   
SvaraCitera