Aviseringar
Rensa alla

Utseendet där nere...


blondieyou:

Alla killar där tyckte att det var det äckligaste man kunde vara med om

Har också hört liknande situationer. Om inte annat kan ni ju kolla in StortHs tråd om det....


   
SvaraCitera

Låter löjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Absolut du ska inte jämföra pojkar med män.

Det värsta var att killarna va över 30 bast [surprised]

Reservoir Dog:

Men får jag välja så får det gärna vara så minimalt som möjligt.

OF 5:

det är ju snyggare med små inre blygdläppar

Ja det är väl det. Så fort jag har pengarna kommer jag att beställa tid för operation för jag tänker ständigt på att killar tycker att det är mkt snyggare och när man får höra att det t o m är något som vissa tycker är äckligt, vanskapt medmera så finns d ingen andledning att inte göra d längre..

Knothole:

Oh please. Ska du visa den mycket eller?

Ska ju visa den för en del antagligen och jag vill kunna slappna av och inte tänka på att han äcklas..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Operera? Jävlar. Idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Det värsta var att killarna va över 30 bast [surprised]

Det har inte riktigt med ålder att göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Föredrar ni hellre tjejer med små inre blygdläppar?

Ja, men ändå, det

blondieyou:

spelar ingen roll

Och

Hell_man:

dom flesta är nöjda med att dom får knulla överhuvudtaget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Den enögde ormen är blind. [wink]

Gillar mer uttrycket "Kussimurran har inget ansikte", som går att använda om man har haft sex med en riktigt ful tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Ja det är väl det. Så fort jag har pengarna kommer jag att beställa tid för operation för jag tänker ständigt på att killar tycker att det är mkt snyggare och när man får höra att det t o m är något som vissa tycker är äckligt, vanskapt medmera så finns d ingen andledning att inte göra d längre..

Jag har skitsnygg fitta, tror du jag är lycklig för det eller?

Du uppnår ingenting med en opererad fitta, förutom att killar som bryr sig och däremot är ganska idiotiska inte går hem och låter bli att höra av sig. Mycket smidigare om dom låter bli att höra av sig, än att behöva dissa dom [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Att om dom träffade en tjej som hade detta skulle dom göra sitt och sen gå hem och aldrig mer kontakta tjejen bara pga detta!

I en killkrets är det inte alltid man berättar vad man egentligen tycker.. [cute]
Är man intresserad av tjejen så spelar det.. Uhh, fattar varför jag ska behöva säga det här igen, tänk lite själv för tusan [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Ska ju visa den för en del antagligen och jag vill kunna slappna av och inte tänka på att han äcklas..

Om alla ser olika ut där nere, Hur ska du då veta hur du "bör" se ut? Och tror du allvarligt talat att han bryr sig om hur du ser ut där nere? [tard]

Mawns:

Gillar mer uttrycket "Kussimurran har inget ansikte", som går att använda om man har haft sex med en riktigt ful tjej.

Kanske [smile] Tycker dock att enögde ormen låter så töntigt att det blir coolt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Då kan du knulla en gris och vara glad. [smile]

Om ändå alla vore lika skojiga som du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UnclePadda:

Om ändå alla vore lika skojiga som du.

Det var faktiskt riktigt roligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Är detta äckligt killar? Föredrar ni hellre tjejer med små inre blygdläppar? Eller spelar det ingen roll?

Små inre är snyggast

MEN

Man skulle ALDRIG banga bara för att fittan inte va skitsnygg liksom.
Känns den bra är det AAWRIGHT. Men du kanske får nöja dig med pullning o ingen oral-action om den verkligen inte är slickvänlig.
Fast kuken bryr sig inte om inre läpparna direkt xD


   
SvaraCitera

blondieyou:

så finns d ingen andledning att inte göra d längre..

Förlorad känsel? Ärrbildning? Förhårdnader? [y]


   
SvaraCitera