Aviseringar
Rensa alla

Utslängd.


Ämnesstartare

Lav89:

slå honom mellan bena så vet han vem som är bossen

Jag önskar att jag kunde, eller jag kan säkert få in en spark där, men det blir lite väl. problemet med att försöka knocka honom på ett eller annat sätt är att han är gammal bodybuilder och bråkstake, kan fan inte ta honom.

Lav89:

är väl svårare nuförtiden, men ett städjobb brukar kunna fixas lätt.. gå bara till ngt valfritt företag o fråga om de vill ha städhjälp för en billig slant

Funderar på det, har en kompis som städar kanske kans e om jag kan få ibn mig där, jag kan ju ha en bra chans liksom, killar söker ju sällan städjobb.


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

bodybuilder och bråkstake

bråkstakare låter som min farsa 😛 ne men jag var liiite oseriös med min kommentar 🙂 jag gilalr inte att grabbar inte kan lösa problem utan bråk, snacka är ju ganska enkelt och effektivt ändå 🙂

NUJÄVLARR:

killar söker ju sällan städjobb

dock gör tjejerna det så då minskar ju den chansen att få jobb, men alla företag har knappast ngn som städar åt dem, bara man har tålamod och orkar fråga runt blir det nog inga problem att hitta 🙂 annars kanske någon skola anställer [bigsmile]


   
SvaraCitera

🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

🙁

Helt rätt, detta var inge kul [sad]


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

men farsan är gammal alkis, eller aa nykter alkoholist sen 20 år tillbaka ungefär vilket gör att han inte gillar alkohol så mycket......

säg bara att du kommer bli en knarkaralkis om du måste flytta ut


   
SvaraCitera

Men, fan. Taskigt som fan. Du verkar inte vara typen som blir utslängd, synd. Hoppas det löser sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

säg bara att du kommer bli en knarkaralkis om du måste flytta ut

De tror just att jag är en knarkaralkis och därför slänger ut mig.[sad]

Infraröd:

Men, fan. Taskigt som fan. Du verkar inte vara typen som blir utslängd, synd. Hoppas det löser sig.

Jag trodde inte heller det, jag har verkligen gillat mina föräldrar mycket, trodde vi hade en ganska hyffsad relation... men så fel man kan ha [sad]
Jao, på måndag så vet jag mer, hoppas fan jag får hjälp.


   
SvaraCitera

har du haft en hyfsad kontakt med de tidigare kommer de säkert vilja ta upp kontakten senare i livet.
detta har inte hänt mig själv men en närstående. soc tog iallafall inte denne på allvar, trots tidigare utredningar i familjen. se till att du inte träffar någon jävla paragrafkärring och var tydlig med vad som hänt. annars tänker svenssons att "sånt händer inte i sverige" ...iallafall de pappskallar här.


   
SvaraCitera

Hur gick det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Hur gick det?

Jag bor runt hos mina kompisar, går trögt med soc men det går frammåt iaf.


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

hände mig med, men jag var 14,5 då[party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hände mig med, men jag var 14,5 då

Och du har inte flyttat tillbaka än?
Då är det ju riktigt illa[n]


   
SvaraCitera

Justified:

Och du har inte flyttat tillbaka än?
Då är det ju riktigt illa

varför skulle jag?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

varför skulle jag?

Tja, vet inte vad du tycker, men skulle själv tycka att det var jobbigt att bli utslängd vid 14.5 års ålder?
Iofs vet jag inte hur gammal du är nu.[blush]


   
SvaraCitera